SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

07 Oktober 2010

OPEN HOUSE MEDIA PRIMA 2010

Err...sorry guys.
Ini entry lambat update, huhu...
Actually banyak pics aje, malas nak citer panjang-panjang.
Its all about Open House Media Prima 2010 baru-baru nih.
Aku tak berapa mood nak vogue pasal kejer malam...wink-wink

Uish...payah beno nak memakaikan sampin si Lanz ni, sebenarnye pagi tu aku browse di Youtube cemana kaedahnye nak memakai zapin ala-ala P. Ramlee, bile aku dah siap datang plak dorang nak menggaya sampin macam aku, huwaaa....


Hi...hensem tak aku? hehe
Sempat la kejap aku pose kat gerai department kitorang.
Tema gerai kitaorang RAYA SEPANJANG ZAMAN - TAHUN 70AN.
Zaman tunjuk langit ala-ala John Travolta, muahaaaaa...

Ini plak juadah ala-ala tahun 70an.
So, semua yang ada di atas meja tu kononnye import dari zaman 70an.
Pinjam pintu Doraemon, muahahaaa...

Ini pose jantan-jantan office aku.
Aku rase aku yang pose paling chantek, sekali lagi muahahahaaa...

Err...ade rupe P. Ramlee tak aku?
Sekali lagi...muahaaaaaa....

Aku dengan Jeey tengah gossip girl pasal orang opismate yang kitaorang cukup hangin. Grrr...


Judges tengah menilai hasil kreativiti gerai dan juadah yang disediakan.
Dorang dah kenyang tu banyak gerai kene evaluate, huhu..tapi hasilnye...


Ini pose semua (sebenarnye ramai lagi tak ade) staf Resource Center, Airtime Management Group, Media Prima Berhad.

Ahaaa...ini la hasilnye !
Dorang (aku takk terlibat pon)...menang 1st place untuk gerai terbaik.
RM 30000...
Well done!...
Ini la Kak Pah ala-ala zaman 70an.
Nama dia Noorzarida. (puan ok)
Korang rase kalo Kak Pah yang real jumpe Kak Pah yang ni, ada reaction dia?
Muahaaaaaa...

THE END

1 ulasan:

From Deep berkata...

ada aku kisah? haha.. sempat lg ajat letak dialog...