SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

14 Oktober 2010

Quick Update



Oh blog...
1. Lagi beberapa minit ade meeting, I HATE MEETING !!!!!
2. Keje ari nih jadi berganda, MATI LA !!!
3. Aku rase, ade orang marah kat aku, KENAPE ???
4. Aku rase bersalah, sebab membuatkan seseorang hanyut, MAAFKAN AKU
5. Aku kene betul-betul fokus ari ni, CHAIYOK !!
6. I miss my mom, MAMA!!!
7. Tonite, No YM & web cam, I LOOK UGLY!!!
8. Aku tak sabar menunggu 8 NOVEMBER 2010
9. Aku kene beli handphone baru, REALLY2 DESPERATE!!
10. NORASHIKIN....AKU CINTA PADAMU!!!

...THE END...

2 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...

hahahahaha..ayat brutal tapi alst sekali ada taman bunga jugak..karat la lu azat..

encik aidil banting berkata...

cool. hehehe