SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

29 Oktober 2010

Selamat Hari Jadi Ijai !!!

Ari nih birthday adik bongsu aku si Ijai, dah 20 tahun dah umo dia, cepatnya masa berlalu. Padahal rasa macam semalam aje dia lahir. Adik bongsu beb, sape la tak sayang, dia lahir masa aku darjah 5, aku la yang paling happy, dapat adik baru, aku yang selalu kisahkan dia, baik cuci lampin, pakaikan lampin baru, sediakan air mandian, tolong susukan, tolong mak mengasuh dia, pergh! Dewasanya aku pada umur 11 tahun, dah tau nak uruskan baby. Bila dia dah besar sikit, aku selalu carry dia belakang basikal aku bawak jalan-jalan. (bile ingat balik rase macam nak nangis...). Masa dia darjah satu aku temankan, kebetulan time tu tengah tunggu result SPM, berdiri la aku tepi bilik darjah dari pagi sampai tengah hari, kang tinggal dia menangis. Hatta sampai sekarang pun aku selalu dok mengusik menyakat dia, dan kisahkan pasal study dia, hmm...nasib baik la dia ingat susah payah aku. Ijai, abang Ajat ucapkan selamat hari jadi, walaupun Ijai kehilangan ayah pada usia muda, Ijai tetap ada abang Ajat ni untuk jaga Ijai sampai bila-bila, selamat hari jadi dik...

4 ulasan:

Jerung Rimba Putih berkata...

:)

My Little Diary berkata...

selamat hari jadi utk adik... sob3x.. sedih2, seorg abg yg bertanggungjawab..

entry terbaru "berlari mengejar cinta"

eiela berkata...

happy birthsay to ijai jugak. hope dia hargai abg dia nih ha. luhur kasih syg dia.

ezam berkata...

happy birthday ijai!!!

ingat jasa abang kamu nieh k