SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

27 Oktober 2010

TERIMA KASIH PUAN LISA ;-D

Whoa !!!!

FYI, malam tadi sampai aje di opis ateh meja teman ade parcel, terkejut le tetibe kan. Belek punye belek tak de nama pengirim, bile buka jer...
.
.
.
.
.
.
.
.
.



WAAAAAA !!!!! HEPI NYEE !!!!


TERIMA KASIH PUAN LISA

i terharu (sobbing)

& i lap u

(abeh la i kene pelangkung dengan laki u)

http://suriaamanda.blogspot.com/2010/08/tahniahakhirnya.html


2 ulasan:

Jerung Rimba Putih berkata...

nak jugakkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!

Menchik!!!

SURIA AMANDA berkata...

sama2...sukati lu la bro,minyak wangi tu leh bagi ur mum..itu utk perempuan..x pun bagi la kat awek lu...sure dia hepi jgn dia mengamuk dah..