SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

08 November 2010

0507am punye citer

0507am - sure korang sume tengah sedap tido kan, makan ati betul. Aku je yang kene kejer di malam ari. Sambil melahap BUBUR KACANG yang aku buat petang tadi, aku menghadap pc nih untuk update blog. Lepas geram punye pasal seminggu lebih tak update blog. Banyak sangat nak dicakapkan, dah tak ikut kronologi dah main bantai ketuk aje kat sini. PERGH SEDAP PLAK BUBUR KACANG AKU NIH WALAUPUN BEKU,HUHUUU....


Tengah ari tadi mak call dari Mekah, dia kate ok aje di sana cume mak flu dan batuk, katanye sana sejuk siang dan malam, bagus la tu kalo panas susah juga. Mak kate lagi dah pos banyak barang yang nak beli, mahal plak katanye urusan pos mengepos tu, mak kate lagi nak belikan aku jubah yang tok-tok arab pakai tuh, ceewah bole la nanti aku berangan ala-ala tok arab jugak muahahaaaa...Then aku contact si Ijai entah ape dia dan adik buat kat qumah sana, budak dua orang tu tak dak keja lain ngadap game la tak ingat dunia dah, tu yang aku risau. Oh adik-adikku, angah risau aih kat hangpa. Mendobi tadi pun agak lewat, membasuhnye tengah hari, menyidainye di ampaian lepas maghrib, punye pemalas la Nazrul Azat tu kan.


Aidil tak jadi jumpe malam tadi, apesah entah? So aku belasah golek-golek tapi haram tak bole tido pun, alih-alih aku hadap tv tengok dikir barat kat RTM1, sesekali terikut-ikut jugak aku hahaaaaa...dapat SMS daripada Ezam, katanye good luck, mekasih sahabat, kau memang betul-betul punye sahabat... muah-muah I LAP U heheee...SPA belum hadpet dorang punye page so entah bila gamaknye aku dapat tau result interview itu hari. Ash kekasih hatiku diam membisu aje ari nih, pi buat assignment dia kot, malas la nak kacau.


Petang tadi jugak aku dah reactivate FB, abeh sume kene setting balik, dapat la berhubung balik dengan kawan-kawan, saje deactivate ari tu, addict sangat nak bace status orang ape kejadah!!! Wan tengah tido, aku amek turn masuk main office dan santap BUBUR KACANG, heheee...nasib baik kereta dah sesiap parking kat luar tak gado nak ubah dah esok pagi, cadangnye lepas keje 9am nih nak naik ke gym dan workout sikit, azam untuk sedikit kurus tu sangat berkobar-kobar, bukan ape...persiapan untuk kawen kot, mencari stamina muahahaaaaa...


Hmm, ngantuk tapi tak bole nak lelap, dengan harapan balik karang bole kot tido, kalo tidak...aku nak pi cuci mate aje di MALL, grand banget...muahahaaa. Owh tak sangke dah 152 followers aku, mekasih korang, kalo sempat aku terjah blog korang ye, jangan la segan menyapa diriku heheee... okeh, BUBUR KACANG dah abeh, masa untuk sambung keje dan menunggu azan subuh untuk solat then nak mengambil seminit dua untuk lelap... tak berani dah tido kat bilik archive tu, sekali tu kene tindih daaa..... rase tersangat horror ...



note - saje je aku bold kan BUBUR KACANG tu, nak menyakat si EZAM ;-D

4 ulasan:

Amy Syaquena berkata...

salam..

Jom join Giveaway ' The Best Entry With Sinar Raudah'

http://sinarraudah.blogspot.com/2010/11/giveaway-best-entry-with-sinar-raudah.html

E.d.Y berkata...

follower ke 154

SURIA AMANDA berkata...

apasal highlight words bubur kacang? nak kasik terliuq ka?dah dapat dah pun bubuq..

AshMe berkata...

Sori cygku. hp sy dua2 bengong..1 susah tul nk tekan button n 1 lg lak asal picit skali je trus batt kong,ilangkan mood nk sms2.mmg tgh runningkan majalah masak2 tu,assignment da byk.sabau yer vono.lap u! :)