SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

18 November 2010

10 PERKARA YANG AKU SUKE BUAT TIME UJAN


Kalo time ujan cenggini, aku suke buat hape tau???

1. Berangan tepi tingkap tengok titisan ujan turun, romatik u ols
2. Tengok burung-burung bertenggek untuk berteduh, kesian dorang kan
3. Tengok pokok bunge mak aku, tak susah dah mak aku nak siram korang kan
4. Dengar lagu oldies, RAINDROP IS FALLIN' ON MY HEAD...sile sambung
5. Risaukan umah sewa aku yang bumbung umah nye bocor, huhuu
6. Ujan selalunye membuatkan aku cepat STIM, muahahaaaaa
7. Berangan lagi, kali nih joget-joget cam Kajol dalam citer DDLJ, awww
8. Suke tengok gelagat orang berteduh dek ujan, kesian ade lucu pun ade
9. Suke sebab mak akan buat teh O kaw dan cucoq paling sedap dalam dunia
10. Last but not least, TIDO !!!!!

Sekian, terima kasih

2 ulasan:

fiD berkata...

aku xde pikir lain bro selian tidoooooooooooooooo. heee

Jerung Rimba Putih berkata...

terbaek. :)