SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

26 November 2010

AH!!! ANTI-CLIMAX BETOL LAH !!!!


Air dah sampai ke kepala nih bai, tak tahan dah...tak tahan dah !!!

Ana fenin !!! Mentang-mentang la ari nih pay day, lepas aku bank in sewa rumah dan informed tuan rumah, dan-dan la dia reply dan bagitau aku yang dia nak naikkan sewa rumah daripada RM300 kepada RM350, up sikit ajer, 50 hengget, tambah RM30 untuk maintenance tetiap bulan dah RM380, MASAK !!!

Hmm...kene fikirkan something nih, sama ada aku kene cari rumah lain ajer, stay dengan kawan atau beli rumah baru terus, tak kan nak cari housemate kot?? Nak ke dorang stay dengan aku yang fussy nak mampos nih. Hmm...baik aku tido kejap, kot-kot dapat inspirasi daripada mimpi, huhuuuu....

2 ulasan:

My Little Diary berkata...

salam,
wah3x... air dah sampai kepala.. ;p tuan rumah nak naikkan sewa rumah rupanya... hehe

SURIA AMANDA berkata...

cari la rumah sewa baru..tak pun beli rumah tu pun idea bagus tuh..