SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

29 November 2010

AKU BERSEDIA UNTUK... SENDIRI LAGI


Sememangnya dari dulu lagi aku dah bersedia, sama ada ditinggalkan atau meninggalkan, kerana masa itu tetap akan datang. Bukan bermaksud aku mengalah kepada keadaan, bukan niat untuk membiarkan saja cinta itu pergi tanpa diperjuangkan, tapi aku dah penat nak memikirkan lagi hal yang bukan dalam kawalan aku, biarlah...

Mungkin pada zahirnya lelaki kelihatan tabah dan kuat untuk berhadapan dengan situasi 'PUTUS CINTA', aku akui, setelah beberapa kali pengalaman lalu, ia cukup menguatkan aku untuk berhadapan dengan perasaan kecewa. Aku cuma mampu bersabar, mungkin ada hikmah di sebalik kesakitan ini...

Buat si dia, maafkan aku kalau begini akhirnya hubungan kita, aku bukan yang terbaik... 11.11.11 HANYA TINGGAL MIMPI...

9 ulasan:

My Little Diary berkata...

salam,
bawak bertenang ye... semoga anda tabah menghadapi cabaran hidup. :)

mursyid diey berkata...

hmm...tabah ek hadapi smua nie...
mgkin Allah nk bg kiter jmpa ngan org yg lg baik...think positive k.. :)
SMILE...

SURIA AMANDA berkata...

Azat..
bunyi mcm serius jer..sabar la..cuba bawak berbincang...sekejap jer rajuk nya tu..

Afzainizam berkata...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

eeeemmm sendiri tak semestinye mati.... ada jodoh ade lah yeeee...
sabar menghadapi dugaaan

'Snave Guy Lavoie Kadek Bayu JR berkata...

smile,try and try.. never quit too easy..

W. Hidney berkata...

uik?

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

salam..

aper yg berlaku..pasti ada hikmah nyer...dan mungkin ada yg lebih baik utk awak...

=)

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

thanks guys, akan cuba cari peluang untuk perbetulkan keadaan

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

err... x jadi sendiri ..YEEEHAAAAAAA