SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

22 November 2010

AKU YANG TAK ADE KEJE SANGAT DAH


Siang tadi lepas 3pm aku dah tak bole lelap, cukup kot tido beberapa jam, cover balik jam tido yang hilang dek keje malam. So inilah yang aku buat ...




Pose ala-ala sengal mase dating dengan ASH dekat Zoo Negara...muahahaaa




Apesal arwah ayah tak letak Khan kat belakang nama kami adik beradik? Padahal memang keturunan pun, huhuu...



Camni lah kalo keje malam, sorang-sorang pun boleh jadi, nama pun puaka library kan, muahahaaa...




Ini la workstation aku, banyak mesin daripade orang, huhuu...




Ini mase dating dengan ASH dekat Putrajaya, cute tak kitaorang ??




Huwaaa....kesejukan di Genting Highland, dapat hug orang best nih ;-D






Tolong !!! Dinasour nak makan aku yang sedap nih !!!!






Kene interview dek bakal mak mertua, hehee....




Again, couple paling cute seantero dunia muhahahaa



Panas gile time nih kat Tugu Negara, cam nak terjun masuk dalam air tu ajer huhuu...



Best giler lepak Broga Hills, sejukkkkkkk


Macam ni le gamaknye kalo nak makan, terpinga-pinga tak tau nak makan ape, huhuu




Aha...confirm !!! Lepas 3am kang camni lah aku, kantoi !!!

3 ulasan:

Azam Shah berkata...

haha. memang takde keja sangat tu~ :P

SURIA AMANDA berkata...

ni betul2 nyer stress ni..tapi mmg setuju la..korang couple comel...

achik ezam berkata...

gituuuuuuuuuuuuuu pose ala2 ANTM...

ehehehehehee...