SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

30 November 2010

DIPUKAU... TERPUKAU... MEMUKAU...

DIPUKAU...
Tadi mak aku called dari Mekah, dalam keadaan suara husky, sexy nye suara mak aku heheee (sori mak ajat gurau). Nak tau dia kata apa? Mak kena pukau dek tok-tok arab, abeh phone dia kene kebas, nasib baik mak tak bawak banyak cash. Patut la mak tak reply SMS aku semalam. Haish... F**K you tok arab. Dekat tempat macam tu pun ade ati orang nak buat dosa bagai. Bukan mak aku aje jadi mangsa, ramai lagi. Hadoi.... patut la aku rasa tak sedap ati ajer sepanjang semalam.

TERPUKAU...
Terima kasih SHI, awak sangat memahami saya. Sesuatu yang berlaku tak mengubah pendirian dan kasih sayang awak terhadap saya. Cuma saya yang senang salah faham dengan awak. Maafkan saya SHI, awaklah wanita terbaik yang kekal bertakhta di hati saya selama-lamanya. I LOVE YOU.

MEMUKAU...
Pengalaman semalam tak mampu aku lupakan walau sesaat, dan itulah yang pertama dan yang terakhir, akan kuingat sampai akhir hayat. Terima kasih !

5 ulasan:

Encik Bell (beLalaNG) berkata...

oh da paham da... dipukau.. terpukau dan memukau...
mekasih cikgu.. ekekekek :P

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) berkata...

kata akar hari ni PUKAU..
heheheh..

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

wahai pelajar2ku encik Bell & encik AFA, inilah pelajaran kita pada ari ni ye anak2 - PUKAU, heheeeee

achik ezam berkata...

adakah pukauan ku berjaya semalam????

hahahahahah

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

ezam - ada la sikit memukau, hihiiiiiiii