SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

28 November 2010

MAAFKAN SAYA NORASHIKIN...

Shi, saya tau awak sure akan baca blog saya nih, saya tak reti sangat mengarang surat cinta dan bermadah bagai, saya dah tak tau cemana nak cakap dah, awak diam aje, satu ari nih satu sms pun tak ade, saya tau awak marah kat saya, tapi saya tak tau apa sebabnya awak marah?

Mungkin awak marah sebab lately saya macam lebihkan kawan-kawan daripada awak, saya asik busy dengan keje, tak pernah nak adakan masa untuk awak, ye... saya mengaku saya mengabaikan awak, saya terlalu sibuk bekerja, terlalu memikirkan orang lain, masalah tak pernah sudah-sudah. Saya pun tak tau la kenapa dengan saya nih, suke memikirkan hal orang lain. Dah tu kalau saya ada problem saya akan mendiamkan diri, diulang... saya sendiri tak tau apa kejadahnye saya nih lately, i wish i could tell the truth...

Saya tak reti pujuk, serious tak reti, saya tak romantik macam lelaki lain, saya tak reti layan perempuan, saya lalai, tak peka, saya tak hensem macam pelakon hindustan yang awak suka tu, saya akui saya kurang segala-galanya, entah la, agaknya saya memang tak layak untuk awak...

Tak tau nak cakap apa lagi... saya hanya ada awak di hati... saya tetap sayang awak, tiap hari sayang !

11 ulasan:

My Little Diary berkata...

salam,
wah!!! gf dah merajuk tu... hehehe

jerry maguire, jr. berkata...

Dear Norashikin;

pls consider dis poor man plead. i cld sense it, they r all from his heart.

forgive him, pls. and he deserve better.

hehe

achik ezam berkata...

yg penting terselit iklan fair & lovely...

*.....tiap hari sayang....*


*Sambil buat gaya tangan kt tepi dahi

encik aidil banting berkata...

claz kau maria ~

W. Hidney berkata...

maafkan azat ikin... :(

SURIA AMANDA berkata...

Alahai..siannya ko bro..

Norashikin..

terimalah maaf si Azat nih..dia bukan sengaja tuh..dah dia pun brutal x romantik mana pun..ko kena terima la tunang ko tu mmg mcm tu...harap2 lepas korang kahwin dia ok..x keluar ngan kwn2 dah..

Ash berkata...

sy xkisah pun awk nk msg ke x sbb sy dah terbiasa camtu.pnh gak awk xcontact sy berhari2..xde pun sy marah2 n tnya knp sbb sy paham awk mesti ada urusan lain yg lebih penting nk kna selesaikan cth cam xkuar nk beli topup,nk kuar ngan kwn2 dll.

xde sbb lsg sy nk marah or majuk dgn awk n xde sbb juga awk perlu mintak maaf.meaning..sy percaya kat awk..sy tau awk baik sgt.

sy xleh msg semlm sbb demam berulang2..bdn sy jap sejuk jap panas. then sy g berurut..tgn sy ni xelok2 lg.sy main komputer jap pun dah rasa denyut2 n xleh nk angkat.

sy rasa sgt down skrg ni..xde daya nak wat keja sedangkan byk giler job sy dpt lately ni.sy harap sgt awk faham n bg semangat kat sy tp malangnya awk xtau apa yg ada dlm fikiran sy skrg ni..sy bkn jenis yg suka ngadu2 apa2 je yg xkena kat diri sy..dah habit sy suka simpan sendiri masalah sbb xmo menyusahkan org sekeliling sy.klu betul2 xleh handle baru sy share ngan org lain.yer..sy mmg degil..sgt degil.sy lupa awk ada utk sy.

sy minta maaf dgn apa je yg sy dah buat..yg menyinggung perasaan awk tanpa sy sedar.

hidup sy dah cukup sedih..thn ni dah byk sgt perkara penting yg hilang dlm hidup sy, keja..ayah.

sy xnak kehilangan awk pula..

SURIA AMANDA berkata...

so azat..Ash dah jawab..mcm ko je sengaja merajuk ni..yer kan? baik ngaku..hahahaha..

Ash berkata...

da settle da. mmg dia yg majuk pun pastu tuduh org.kecuh jer.hakhak..

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

puan lisa - saje je nak majuk, nak manje2 huhuuu

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

ShI - saye yang bersaah dalam hal ni, maafkan saya, kalo sy buat lagi awk bunuh aje sy then kerat 18 bagi singe mkn huhuuu