SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

08 November 2010

NAK MAKAN ORANG BOLE???


HUWARGHHHHHHH !!!!!

rase macam nak telan orang idop-idop je
nak-nak kalo dapat yang sihat walafiat
yang keding tak mau...muahahaaaaa
Ape aku nak buat ni???
.

.

.

.

.

aku tak bole nak lelap langsung
malam ni keje lagi
adoyaiiiiii

.

.

.

.

.

TOLONG !!!
TOLONG MENOLONG !!!
(bawak aku pi SPA)

muahahaaaa....

8 ulasan:

My Little Diary berkata...

uishh... jgn makan org... tapi kalau tgk org dah macam ayam KFC, gigit jer laaa... hahaha..
cuba baca novel, gerenti mata jdk layu... he3x..

entry terbaru "diam bukannya tak sayang"

Muhammad Azli Shukri berkata...

salam. blog tuan sudah dipaut...

achik ezam berkata...

yang keding itu aidil

yang sehat itu ezam...


so nk makan yg mana????


ahahahahahaa

Nazrul Azat Jamil berkata...

ezam - of kos la aku mkn dua2 sekaligus, ekau dulu then aidil, muahahaaaaaaaaaaaaa

SURIA AMANDA berkata...

dah xdo bondo nak tolan dah? apo malaysia ni dah xdo makanan? cubo la bawak2 baco surah apo yang patut...mesti lolap..setan mengganggu tuh...

Nazrul Azat Jamil berkata...

puan lisa - sodap apo mkn org, humangaih...
eden xbole lolap, paneh huhuuu

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

mu nok make oghe utan ko, oghe menusia?? kawe konpius ni

Nazrul Azat Jamil berkata...

err cane nk reply ye? ambo tokse make ore ute pasa banyak bulu muahahaaaaa, make ore menusia sene skit, heheeeeeeee