SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

24 November 2010

NASI GORENG BABI

NASI GORENG BABI !!!

Aku lambat bangun, 15 minit sebelum 0000am baru aku sedar, melompat la pegi bersiap. Disebabkan aku lapar giler battle so aku singgah mamak sat pekena apa yang patut. Then mamak tu mampir dekat aku tanye nak makan ape? So aku mintak la nescafe O dan nasi goreng paprik. Sekali dia repeat balik bunyi ape tau...NASI GORENG BABI !!! Aku gelak sorang-sorang macam nak mampos aje rasanye, ape daaa babi...punye la jauh beza bunyi babi dengan paprik. Sound trouble ke atau aku yang salah sebut...huhuuuu


Sekali datang betul-betul NASI GORENG BABI....ambek kau AZAT !!!


MUAHAHAHAHAHA



OINK OINK !!!

3 ulasan:

ahmad jo berkata...

hahahhaa... ada jugak yg gitu.. nasib dia repeat, kalu dia bwak betul2 mcm mana? haha

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

muahahahaaa

bro, kalo aku termakan betol td nasib la

huwaaaaa

W. Hidney berkata...

hahaha sbo ajer la