SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

19 November 2010

PUAKA LIBRARY


Lepas bz-bz di dapo, aku rilek-rilek dalam bilik, tak tau nak buat apa, aku punggah almari aku, waahhh...banyak lagi khazanah lama aku dolu-dolu. Jeng jeng jeng...aku jumpe apa tau? Name tag zaman sekolah dulu. Memori betol la, dan-dan touching huhuu...


Sape sangka, apa yang aku suka buat dari zaman sekolah lagi akhirnya mempengaruhi masa depan aku sendiri. Dari sekolah rendah masuk ke sekolah menengah aku jadi pustakawan, then further study pun dalam library management, free time lepak library, dating pun kat library, at last keje pun di library, hehee... aku memang puaka library!

Apsal la dari kecik aku tak berangan jadi director ke, penyanyi ke, tak pun pelakon fofular, kalo tidak...agaknye dah penuh awards kat umah, miahahahaaaaa...

Moral of the story, apa yang adik-adik atau anak-anak korang buat sekarang akan mempengaruhi masa depan dorang, renung-renungkan dan selamat beramal!

5 ulasan:

shapoji berkata...

wah, ulat buku nih!!

Jerung Rimba Putih berkata...

aiyooo... ulat bulu... eh silappp.. ulat buku rupanya.. muahahaha~~~

man yusoef berkata...

haha..mmg penghuni tetap library la nih..hehe

encik aidil banting berkata...

cerah masa depan. haha

My Little Diary berkata...

wow!!! awak suke buku ye... saya pun suke buku... komik, keh3x


entry terbaru"mencari jalan pulang"