SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

09 November 2010

PUAS !!!!

Akhirnye menjelang 6pm baru aku bole lelap, alhamdulilah lega...
.
.
.
2230pm baru aku sedar, ape lagi melompat la pergi bersiap, gilak !!!
.
.
.
Sampai opis plak Din mintak tolong bawak dia pegi klinik, demam dia belum baik, kesian plak aku tengok so aku bawak dia pegi Klinik Izham, klinik panel MPB, kang pegi klinik non-panel midnite macam nih mati la kene tekan...
.
.
.
Aku dah blur nih, tak tau nak buat keje mana dulu,
New Media kah?
Archive Current kah?
Buat description untuk Semi final Muzik Muzik tadi kah?
Scoreboard pun belum abeh TX lagi,
huwaaa bluuurrrrr...
.
.
.
Puas ati dapat mencurahkan rase hati pada blog nih ...
dan tak kulupa mengingati mu ya Allah ...
hanya padaMu aku berserah ...

Tiada ulasan: