SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

22 November 2010

SALAH AKU ...

SALAH AKU…
KERANA MENGABAIKAN-MU YA TUHANKU
SALAH AKU…
TIDAK PATUH KEHENDAK IBU BAPAKU
SALAH AKU…
TIDAK MENJADI CONTOH YANG BAIK UNTUK ADIK-ADIKKU
SALAH AKU…
SEKADAR BERASA SERBA CUKUP
SALAH AKU…
MENIPU, BERBOHONG DAN BERDUSTA
SALAH AKU…
TIDAK MENCARI SAHABAT YANG BAIK UNTUK DIRIKU
SALAH AKU…
MENJAUHI TUNTUTAN AGAMA, MENDEKATI YANG TERLARANG
SALAH AKU…
BERBUAT MAKSIAT MEMUASKAN NAFSU
SALAH AKU…
BEKERJA TANPA SEPENUH HATI
SALAH AKU…
TIDAK MENGHORMATI ORANG LAIN
SALAH AKU…
MENCINTAI DIA TIDAK SEPENUH HATI
SALAH AKU…
MEMPERMAINKAN PERASAAN ORANG LAIN
SALAH AKU…
MEMANDANG JIJIK INSAN LAIN
SALAH AKU…
TIDAK PERNAH BERSYUKUR
SALAH AKU…
MENIDAKKANKEBOLEHAN DIRI SENDIRI
SALAH AKU…
BERASA IRI KEJAYAAN ORANG LAIN
SALAH AKU…
SENTIASA TAMAK DAN MEMENTINGKAN DIRI SENDIRI
SALAH AKU…
SALAH FAHAM DAN TIDAK MENGERTI PERASAAN ORANG LAIN
SALAH AKU…
AKU AKAN TERUS BERSALAH TERHADAP KESALAHANKU…

Tiada ulasan: