SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

18 November 2010

SIKIT AJE LAGI...TAHAN YE...


Aduhhhhhhhhhhhhhh sakitnyaaaaaaaaaaaaaaa...

Plan ari nih tak menjadi, sakit gigi plak. Nak makan pun payah. Bukan sakit sangat pun tapi denyutan sakit tu mak aih, aku rase macam nak belasah orang ajer. WACHAAAAAA !!!!

Bukan tak mau pi klinik dekat-dekat umah nih, sebab sakitnye tak teruk sangat pun, sakit manja-manja kot, so aku nak cube bertahan sampai isnin depan, then bole la aku pegi aje panel clinic, jumpe dengan Dr. Padma Pillai yang sangat la peramah itu.

Owh gigi, bertahan la kejap ye...huhuu

7 ulasan:

miya berkata...

lelaki pun tewas!!! haha.. inilah penangannya sakit gigi. silahkn bertahan. good luck yer. slmt raya. maaf zahir batin.

entri berkaitan:
pengalaman pertama seorang gadis

entri baru sy:
berhati-hati dengan mi segera 50% halal
ekspresi muka menceritakan segalanya

ctpayong berkata...

sakit gigi!?..itulah sakit yg betol2 sakit...boleh hilang pertimbangan dibuatnya.

relax..buat2 macam tak sakit.

eh! kak ct ni..boleh plak buat2 mcm gitu...sorry3X

Jerung Rimba Putih berkata...

sian... ada org terpaksa makan bubur jelah nampaknya... hahaha...

shapoji berkata...

tambah2 nie raye korban , mkan dging aje kan... + la skit tuh!!

achik ezam berkata...

biar sakit gigi

dari sakit hati....

Aan berkata...

sakit ke????cara yg terbaek adelh...ikat gigi dgn tali nten ikat kt pintu dan tendang pintu..dh tak sakit

Nazrul Azat Jamil berkata...

ann - td mmg pk nk buat lagu tu jugak kot, takutnye bkn gg yg tcabut skali kuar anak tekak, muahaaaaaa