SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

10 November 2010

TAK PUAS...tido

Owh, what a day !

Selepas berjam-jam aku golek sakan, at last dapat juge tido. Itupun lepas isyak, sedar-sedar dah 1130pm, kelam kabut la bersiap. Ingatkan berpenat di gym siang tadi dah cukup membuatkan aku penat untuk tido dengan lena. Macam tak ade perasaan aje tetiber dah sampai opis dan hadap pc ni buat draft report bagai, check email and then update blog nih. FYI, tadi aku mimpi ape tau? Macam pelik pun ade, aku jadi ala-ala combat, main senjata bagai. BANG BANG ! Tetiba sedar dengan incoming SMS daripada Ezam ajak lepak, tapi aku padam balik, huhuuu...(maafkan aku Ezam)

Dalam mamai tu pun sempat aku gaduh dengan sorang member, konon aku lupa kat dia. Ampun maaf sangat-sangat, aku jarang lupa kat kawan kecuali kalo dah bz amat. Kekadang tu aku yang terlebih ingat kawan tapi kawan tak ingat kat aku pun. Camtu baik tak payah ade kawan. Kepada kawan-kawan, aku mohon maaf...Aku tak sempurna !

Ade lagi dua hari keje malam - Khamis dan Jumaat, then Ahad keje pagi, Isnin dan Selasa pun keje pagi lepas tu terus balik Kedah pasal raya haji, itu pun belum tentu nak balik, macam tak ade mood. Mak jauh di Mekah, tapi kesian pulak kat adik-adik aku dua orang tu. Tengok la cemana...

On the way tadi, apesal entah ramai plak encik polis bersiar - siar, macam ada pape jer. And at the same time di radio kedengaran lagu YOU RAISED ME UP, tetibe touching, teringat kat arwah ayah dan mak yang berada di Mekah, cam nak nangis plak, huwaaaaaa...






You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up: To more than I can be.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up: To more than I can be.

There is no life - no life without its hunger;
Each restless heart beats so imperfectly;
But when you come and I am filled with wonder,
Sometimes, I think I glimpse eternity.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up: To more than I can be.

You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up: To more than I can be.





AKU SAYANG KEPADA INSAN YANG MENYAYANGIKU

2 ulasan:

achik ezam berkata...

sorryyyyy kacau tidooooo!!!!


ampoonnnnnn !

Nazrul Azat Jamil berkata...

x kacau la, cume aku pun pelik time tu jugak aku nk tido pun huhuuuu