SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

12 November 2010

YEAY NAK ENJOY SAMPAI MAMPOS !!!




Hooraaayyyy !!!
At last, here comes Friday !!!


Tepat 0900am nanti, tamat penderitaan aku keje syif malam untuk minggu nih, lagi dua minggu plak lepas raya haji aku kene keje syif malam for 7 days
WTF !!!!


Serius aku nak pegi berjimba tak ingat dunia starting this evening smpai malam ahad

1. karaoke sampai pecah anak tekak

2. marathon movies

3. makan sampai boroi

4. ulang semua item kat atas sampai pengsan

5. abeh semua tu tido sampai lebam

NO MORE STRESS !!!!

AKU NAK HAPPY

AKU NAK LUPAKAN MASALAH AKU

AKU NAK ENJOY GILA BABI

JANGAN SESAPE HALANG AKU !!!

SESAPE NAK JOIN DIALU-ALUKAN

...

3 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...

suka hati ko la nazrul oiiii...maleh nak join..makan sampai pengsan lagi bagus..hahahahahah

eiela berkata...

sesekali enjoy ape salahnya,,mereleasekan tension.

shapoji berkata...

jgan la sampai mampos.....kan mampos tul kan...blog nie tak aktif...syer gak yg susah nak kne remove blog nie....