SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

03 Disember 2010

APA ADA DALAM BAJU ???


Sebelum datang keje petang tadi dalam pening-pening sebab headache aku sempat selongkar beg-beg keje aku, mak aih macam sarang tikus ajer gamaknye segala jenis sampah aku simpan, patut la berat hehee...U ols sure nak tau kan ape aje la si Nazrul Azat tu selalu bawak dalam beg keje dia, ini haaa, tengok la sendiri...



Selalunya aku akan guna dua beg ni aje, kalo keje pagi aku pakai beg coklat tuh, ala-ala korporat sket, kalo keje petang atau malam aku akan guna beg merah tu, dah 5 tahun beg tu berjasa kat aku, so jangan kedekut invest pada beg yang mahal, tahan lama kot.




Dua file yang selalu ada dalam beg aku, document yang amat penting, hilang kang mati laaa...



Gadgets yang selalu aku bawak - pen drive, external hard disk (nak copy cerita baru kat opis), mp3 player, & fon tu biasa la semua orang ade.



Ini penting, disebabkan workstation aku tak ade internet connection (totally banned), aku bawak sendiri ajer notebook aku, senang nak online. Tahun depan nak angkat Ipad kot, yeehaaa...



Pen (dapat kat charity), notepad (NTV7 bagi) dan card holder (client bagi), kang senang kalo jumpe client or sesape yang berurusan dengan aku, cheewahhh...



Stationery, cam budak sekolah ajer hehee...



Ini lagi penting, ubat darah tinggi, mouth wash, facial wash, lotion, eye-mo, minyak cap kapak, balm, vics, sikat, tooth brush, tooth paste, perfume, hmm... i metrosexual u ols, ahaks!


Fon, wallet, car key - ini kalo tak ade, sah-sah mati!

Ape motif aku citer semua nih???

Ermm...

10 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

stationery cm bebudak skola
comel
hehhe

Halia Kentang @ Annpaan berkata...

wah, byk nyer brng bwk..
hehe

Afzainizam berkata...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

wooooo macam dalam rancangan fuhhhhh lahhh main terjah bukak isi dalam beg... adoiiii

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

anisa - mmg dh biase dr zaman school, sume kene complete heheeee

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

annpaan - itu x masuk bekal air, bekal makanan, charger, camera, gedebak gedebuk mau 5 kilo isi beg huhuuu

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

afzainizam - ala2 Fuhh! la konon, heheeeee

Syafiq Rosli berkata...

wah..banyak sgguh barang eh..

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

Syafiq - ai propa jew nok, hihii
tp serius mmg itu la brg2 yg slalu dlm beg, ala2 poket doremon gitu, muahahahaa

achik ezam berkata...

syahirah takleh belah tu...hahahaha

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

ezam - nk beli SK-2 xmampu huhuuuuuuu