SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

06 Disember 2010

APA ??? KENE TAG ???


Tadi akak kita si Puan Lisa http://suriaamanda.blogspot.com/ tag aku dan diminta untuk menjawab 6 soalan seperti mana dekat bawah nih, so aku jawap dengan skema nye heeee, awat soalan ada 6 saja? bagi la seratus ka baru layan, heheeee...

1. Apakah pandangan anda terhadap blog yang tag blog anda ?

Pada pendapatan aku yang tak seberapa nih la kan, belog si Puan Lisa nih sepoi wooo wa cakap lu beb, aku rase macam dah kenal lama plak dengan dia padahal dok selalu interact tru blog ajer, memang bole buat kawan bertepuk bertampar la Puan Lisa nih ;-)

2. Kenangan Manis Dalam Hidup Anda :

Dapat RM 10k cash !!! Berangan nak duit terpijak RM 1 juta plak ;-)


3. Kenangan Pahit Dalam Hidup Anda :

Kehilangan ayah buat selama-lamanya ;-(


4. Adakah anda puas hati dengan kehidupan anda selama ini?

Tidak sama sekali, sebab kita kene buat yang terbaik dalam idop kita yg sangat singkat nih. Aku mau jadi KAYA dan TERNAMA !!!! HUARGH !!!!!


5. Nyatakan 3 impian anda yang belum tercapai :-

kawen / sambung master & PhD / naik gunung kinabalu


6.Tag 5 orang untuk jawab soalan ini :

• puan seri norashikin http://ashmediaries.blogspot.com/
• dato' aidil
http://aidildbahri.blogspot.com/
• datuk paduka ezam
http://ezam-safie.blogspot.com/
• sir snave
http://lastchoice2blove.blogspot.com/
• cekgu pencen
http://dzuandiey.blogspot.com/


kepada yang kena tag... ini titah diraja kerajaan Gurun yer, anda diperintahkan hapdet soalan tag nih di belog masing masing, jika gagal... POTONG !!! Muahahahaaaa....

2 ulasan:

mursyid diey berkata...

dah jawab...hahaha...sowi ler...xbca hr tu...xder kat umah....nsb baek terbuka...lalalala... :-p
tenkiuuu abg ajat...ekekeke

Ash berkata...

apo bondo ni vono?sy br baca.hakhak..