SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

15 Disember 2010

BIARLAH RAHSIA...

Seseorang telah memerli aku dengan lagu ini semalam, sentap !!!



Pernahkah kau bermimpi seketika
Berada di tempatku
Membayangkan pahit manis berlalu
Entah siapa yang tahu

Mungkin nanti kau jua merasakan
Berdepan dengan kata menyesakkan
Takkan tugumu kebal
Tiada pertimbangan

Keheningan malam membangunkan
Kepayahan jiwa meluahkan
Andai kau jujur memahami
Tiadaku menjauhi

Dan kisahku yang masih panjang
Menambahkan berat yang memandang
Lantas ku pendam
Ku putuskan biarlah rahsia


Entah la, tak tau nak cakap cemana dah, cukup la apa yang korang dah tau, itu dah memadai. Selebihnya aku simpan untuk diri sendiri... Tak ade dalam simpanan Wikileaks ye ;-D

Kejap lagi aku dah nak balik KD, esok lusa keje then sabtu ahad off. Rase nak aje buat cuti sendirian berhad, tapi aku tak bole lama-lama kat sini, hati aku memberontak, menanggung rindu yang tak sudah, kalau la orang itu tau betapa sakitnya aku melalui semua ini...

Aku nak happy, yeaaayyy.... aku nak chill, aku nak relax sudey...


Memetik kata-kata cik Yanie Budak Gebu :

~...Maybe God wants us to meet a few wrong people before meeting the right one,
so that when we finally meet the person, we will know how to be grateful...~


BTW aku mencari follower ke 300 untuk aku dinner dengan dia di malam tahun baru 2011, sape nak ??

Jumpa malam nanti di Kota Damansara !
YEAAAYYYYYY

12 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...

oho..minat dato'siti eh..ker Ash yang minat dato" siti ni?

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

saya nak hadiah..

kondominium 14 tingkat yer

hehehhe (^^,)

akeep razalee berkata...

woot!! pergh! siti minat kau la. .cayalah


<a href='http://damnhellno.blogspot.com/">pelacuran semakin 3D</a>

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

puan lisa - sy mmg antu CT dr zaman kemunculan dia lg heheheee

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

yanie - ok set, nnti sy tunjuk mana yg sesuai then MR T awk akan belikn ye heheeeee

Asrul "iLham" Sany berkata...

saya pun nak hadiah gak...
menan toy story ekkk...

hohohoho ;-)P

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

akeep - hehe, nyaris2 kawen dgn dia hehee (berangan)

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

asrul - tau ko suke mende2 tu, jom aku teman shopping, kau tunjuk kau amek kau bayar, heheee

shapoji berkata...

okay, sebab dah nak rahsia, sya tak nak tye lah....

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

salam..aikk ngelat lah nak bw follower ke 300 je gi dinner..hehe

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

shapoji - tanya jer, PM ye heheee

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

lydia miza hajat d ati nk kumpul sume follower n celeb new year sama2 heheee