SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

28 Disember 2010

ENTRY PALING BONGOK, EVER !!!!

Keje aku bukan siap pon
ade hati nak goyang kaki kan
bos besau ade je kot kat bilik sebelah
ah, persetankan dia la dow
bukan dia bayar gaji aku
muahahaha
...
korang-morang ada idea tak?
aku nak buat entry pasal apa
time nih aku macam tak ade feel
just go with the flow
sambil dok berangan
best tak dok Tanjung Rambutan ??
...
cume memikirkan
status aku masih dipunyai atau dah kene tendang
silap aku dow pi cari penyakit
patut la hati aku perit
dah tua bangka masih solo
tapi aku tak suke sorang-sorang
kalo bole nak jadi gigolo
pergh masyuk, sape tak mau
muhuhuhu
...
apa tujuan aku berblog?
saje nak mengarut
my blog is my diary
lantak aku la nak cakap ape
bukan orang lain bayar bill BB aku
biar aku dengan duniaku
...
sesekali datang rindu
kat orang ini dan itu
tapi depa bukan ingat aku pun
baik aku cari yang baru
berkawan biar beribu kasih hanya satu
boleh pakai kah ayat itu
lu pikir la sendiri kalau mau
hihihi
...
balik kang mau makan
dah tentu nasi dan kari lembu
mamak ! sirap satu !
balik tido
ehhh solat dulu
...
takat ni la monolog kot
nak pi kantin pekena cekodok
sambil usha sapa yang patut
mana tau kot tersangkut
...
bye-bye nok

20 ulasan:

man yusoef berkata...

cam pantun da...pantun yang tak da ritma...hahaha

Black_roses92 berkata...

perghh.. ni mcm parah tahap dewa je ni??
pe kata g melancong! heheh. ;D

Anisa Hang Tuah berkata...

heheheee...
kena mandi bunga nih

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

dah jadi satu entri.. kekekekekeke

Asrul "iLham" Sany berkata...

hahahhaa...

flirt le ngan sesapa., it always help me kalau takde idea...orang2 membantu berikan idea...

tapi jgn flirt leleby ngan "u know who"

cubit perot kang. lol

Cikbelog berkata...

anda bosan?haha

an nur berkata...

boring sangat ea? haha.

cek chun berkata...

muka ada nilai komersil sebagai gigolo :P

chuu berkata...

dikala bosan2., mengarut skali skala xpe :D

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

kalau yu rindu kat ai...sebut2 la nama ai..

kekekkekke....

nak awek? ada sorang member kat kedah....mau? hehehhe

NAZRUL AZAT berkata...

man - aku nak pantun sbnarnye tp terjadi ala2 puisi lak, boleh la aku masuk sayembara puisi nnti heheee

NAZRUL AZAT berkata...

black rose - yeah, diriku dalam kekecewaan.... UWAAAAAAAAAA

NAZRUL AZAT berkata...

anisa - ai nk pi mandi bunge kat spa jek, boe gitu ? heheee

NAZRUL AZAT berkata...

puan suri - itu la, ttibe karang2 dh panjang, tah pape tah, muahahaaa

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - i know lah, i x caraz u ok, muahahahaa

NAZRUL AZAT berkata...

cikbelog - huhu... minggu ni job bosan laaa, tgh mghitung hari nak kaye yeaaayyyy

NAZRUL AZAT berkata...

an nur - itu la gamaknye, kesian x ? huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

che cun - wow ! u carut i depan2 kan, muahahahaa

NAZRUL AZAT berkata...

chuu - masalahnye sy ni ttiap ari je suke mengarut, muahahahahaaaa

NAZRUL AZAT berkata...

yanie - abeh dekat Mr.T xrindu ke? muahahahaaa