SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

27 Disember 2010

HAPPY BIRTHDAY AZHAR





Lupe la plak hari ni birthday si Azhar aka BOB

AZHAR...
ekau memang kawan yang best
kawan yang aku kenal dari tahun 2000
memang orang yang boleh buat kawan baik la
tak lokek, tak berkire
aku tabik la lu beb
...
kite selalu bonceng moto sesame
pegi balik kelas sesame
makan sesame
buat assignment sesame
lepak Low Yat sesame
tido je asing kan
kau la yang pesan aku suh tido lambat klau nak kurus
tapi aku asal letak kepala di bantal
zzzzzzzzzzzzzzz
...
kau la orang yang banyak tolong aku
baik study
baik pasal personal life
fuh, bile ingat balik
aku sebak la beb
rindu kat kau
rindu kenangan kita berdua
...
aku akan selalu doakan kebahagiaan kau
tapi tolong la doakan aku cepat kawen ye
dah sangap nih
walaupun aku selalu buat-buat lupe
yang aku makin muda
...
selamat hari jadi BOB
semoga panjang umur
murah rezeki
dan kita kawan sampai bila-bila
...
terima kasih sebab jadi sahabat baik aku...

6 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

happy birthday abg azhar

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

hepi besday bob....


eecececeehhhhh yg BELUM KAWEN tu...kacak aihhh time dolu2...kekekke

(^^,)

achik ezam berkata...

bob the builder....hehehee...

happy birdey ~

NAZRUL AZAT berkata...

anisa - mekasih utk pihak bob, hihiiii

NAZRUL AZAT berkata...

yanie - haisssshhh... sekang pon i kacak ok, hihiiiiiiiii

NAZRUL AZAT berkata...

ezam - mekasih bagi pihak bob, heheee..

btw bile kite nk date???