SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

16 Disember 2010

LOVE BITE DI LEHERKU ??

Hmm... tak tau nak hapdet menatang ape tah petang nih, kat luar sane ujan, sejuk, dan membuat aku lapar grrrrr... ni tengah menjadi pelarian daripada bos kecik, pasal aku tak tau nak buat ape dah, keje dah siap, planner New Media siap, TX tape esok siap, relabeling siap, hmm... kemalasan melanda. Bos besau plak dah balik, staf yang lain masing-masing pon keje ala-ala manje, malam jumaat la katakan, standby nak balik je ewww, cuma aku yang masih berfikir, terfikir dan memikir ape nak buat, ermmmm...

Tadi sempat beramah dengan Haji Affendi yang baru aje balik dari menunaikan haji, ditegurnya aku nih, katanye kat leher aku ada love bite, apa ?? LOVE BITE ?? Adoyai, u ols jangan salah faham ye belum pernah ada sesapa pun tokak leher aku, ari tu aku cube buang taik lalat yang tumbuh kat leher nih, tapi bekas yang tinggal sebijik macam love bite, aku pun tak tau nak buat cemana dah, orang yang perasan memang tengok aku semacam aje, huhuu... Lantaklah!

Semalam bertolak dari Gurun 230pm dan sampai KD 730pm, dalam 5 jam drive banyak mende aku fikirkan sampai hal orang lain pon aku sebok je nak tolong fikir huhuu... Malam tadi langsung tak boleh tido, kenapa entah? Sesekali ajer lelap then jaga, pandang la siling macam kat situ ade big screen tengah show citer Narnia huhuu... Nak online malas, update blog pun malas padahal ade jer citer menarik pasal mak aku yang baru balik dari menunaikan haji untuk aku khabarkan kat korang. Tunggu...

Buat insan yang aku sayang, ASH... AKU MENCINTAI KAMU... Sile abaikan love bite di leherku ini, ngeeeeeee

16 ulasan:

achik ezam berkata...

kantoiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!

ahahahahhaa

man yusoef berkata...

tajuk nak saspen..ceh..haha

SURIA AMANDA berkata...

statement last sekali tu gilos la...yg ko pi buang tahi lalat tu nape bro..?bukan ke pemanis?

Rosliza Roslan berkata...

dtg jenguk

Anisa Hang Tuah berkata...

laaaa
ingatkan ape td..

hihihih

SyahmiFikri berkata...

huhuh.. bgus2.. laa.. org kedah rupanya.. heheh

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

pontianak mana gigit leher yu?

hehhehehe

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

ezam - shhhhh, diam2 dah la, wakakakakakaaaaa

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

man - tajuk musti gempak, baru korang nk bace kan, heheeeee

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

puan lisa, taik lalat tu tumbuh mlm raya aji, bgn2 aje rasa bawah halkum ada taik lalat baru, nak xnak buang la sbb pelik je rupanye, smpai skng berbekas huhuu

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

rosliza - mekasih sbb dtg blog saye ;-D

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

anisa - musti awk ingat bukan2 kan, huhuuuuu

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

syahmi - haa tu la nak habaq cek org kedah, heheeeee

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

yanie - pontianak gurun yg tokak ai huhuuuu, sedap, akahsssss

Asrul "iLham" Sany berkata...

hahahah kelakar dowh...

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

asrul - itu kenyataan la bkn citer dongeng ek huhuuu