SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

09 Disember 2010

MALAM JUMAAT... ermmmmmm


"Malam Jumaat wei malam Jumaat..."

"Tak lekat kot, baru lagi..."

"Woi, malam ni tema apa?"

"Balik la wei, bini tunggu kat umah tu..."

"Cepat-cepat la kawen Azat oi, bile lagi"

"soh seh soh seh...hik hik..."
- Ini dialog orang pompuan.


BENCI !!!!

KENAPA MESTI MALAM JUMAAT ??

KENAPA AKU KENE HADAP SEMUA NIH ??

Camni la hakikat yang aku kene tempuh tiap kali datangnye malam Jumaat, opismate masing-masing cepat nak balik lalu meninggalkan aku terkontang-kanting buat keje sorang diri. Umum mengetahui adalah afdal untuk bersama suami isteri di malam Jumaat. Konon pahala lebih la... Cantik !!!!

Pegi lah !!

Malas nak amek tau...

Ape teknik korang... cengkaman rimau bagai... ape posisi nak korang buat... 69 kah, 99 kah, 66 kah, apakah... Malas nak fikir nok...

Biar la aku dengan dunia aku... skandal sendirian berhad !

Kawen kang tau la aku kerja kan si anu...

Blowjob roti pon sodap !!

9 ulasan:

Encik Bell (beLalaNG) berkata...

suka posisi bunga teratai... *matilaaa :P

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

alahai.. apa dah guna alasan malam jumaat nak balik awal.

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

bell - err ade ke teknik tu? xtau pun? huhuu

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

cek lekat - gamaknye itu jugak yg kita akan sebut bile kita2 sume ni kawen nnti huhuu

Qamarul berkata...

wakaka

azizisamsudin berkata...

saya suke 3peldek ! hahahhaha. LARIK!!!

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

qamarul - waka waka shakira aku tau, heheeee

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

azizi - woooooiiiiiii, dush kang !

SURIA AMANDA berkata...

oopppppsss....