SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

13 Disember 2010

MENANTI HARI ESOK AKA MAK BALIK YEAAY

Aktiviti hari ini :

1. Tido - mimpi lawak plak petang tadi

2. Masak - resipi ari ni sup daging+kentang & kobis & bunga kobis goreng bersama daging masak kunyit (tak tau nak letak nama apa)

3. Makan - memang sedap betol la aku masak

4. Blogging - post entry baru + follow/komen blog orang

5. Kemas rumah - shining nye dapo mak aku heheee

6. Baca paper - pasal wikileaks, nasib baik takde skandal aku taw

7. Berangan - pasal percintaan aku yang tunggang-langgang

8. Texting - dengan sape lagi...

9. Lipat pakaian - sendirian berhad !

10. Aku tak pernah lupa pada Tuhan

Satu-satunya mende yang aku belum hadap dari pagi tadi lagi... TENGOK TV !! Jemulah, dah keje pun kat stesen tv kan, sesekali nak rehatkan mata. Kejap lagi nak tido awal, esok 4am kene bangun, bersiap untuk jemput mak aku, Hajjah Marinjani Ismail di airport Bayan Lepas. Rindunya aku kat beliau, lebih rindu nak rasa masakan beliau (biadab punye anak).

Terima kasih pada kawan-kawan yang ingat kat aku hari ni, dua orang aje kot, si Azlan dan Aidil. Dua orang itu ajer kot yang aku rapat pon. Yang lain senyap sunyi, dorang busy gamaknye. Nasib baik ada ramai member blogger, korang memang best laaaa... i lap u


Jom la tido... selamat malam !

5 ulasan:

Asrul "iLham" Sany berkata...

list yang terbaekkk..lol...

SURIA AMANDA berkata...

rajinnnya...anak bujang sapa la ni..boipren sapa jugak ni...hahahaha...mcm tu la..masa penuh terisi..

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

asrul - mana ade tbaik, biasa2 je heheeeeeeeeeeeeeeee

NAZRUL AZAT JAMIL berkata...

puan lisa - mana ade rajin, pmalas nk mampos sbenarnye sbb mak xde la kene buat sume tu huhuuuu

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

calon menantu 2011 nih

hehhehehe