SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

30 Disember 2010

OK BAH KALAU KAU !!!!



I AM OKAY

ALWAYS OKAY


Okay (also spelled OK, O.K.) is a colloquial English word denoting approval, assent, or acknowledgment. "Okay" has frequently turned up as a loanword in many other languages

In Malay, it is frequently used with the emphatic suffix "lah": OK-lah

ARE YOU OKAY ??

OK JER

OK KAH?

OK LA DOW

OK LAH

OK




aku?



OK KOT



walaupun esok PH



aku kene keje jugak



WTF !!!!

7 ulasan:

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

huhuhuh...bnyaknya okey... :P

khaifaiz berkata...

Okay jugak....

My Little Diary berkata...

salam,

i'm ok... kekeke... what the heck!!! org cuti ko keje...
takper3x... produktiviti penting gak tu, memajukan ekonomi negara,

'majulah ekonomi utk negara'

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

ceQ ok ka? kekekkekek

ieda berkata...

OK lah tu....

achik ezam berkata...

saya bukan maher zain.saya okey

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

ok ke kena keja esok?? kekekeke