SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

25 Disember 2010

PAKCIK SANTA CLAUS, NAK HADIAH ???


MERRY CHRISTMAS !!! HO LIAO !!! tetibe...

Bagus sangat kan kene keje di hari raya macam nih, melampau sangat bos aku tu, apa la salahnye bagi aku PH boleh juge aku pegi beraye ke shopping ke tido ke... huh !! Apapun MPB tak kedek nak bayar OT, mekasih boss...

Macam biasa ari nih keje aku menghenjut sampai klimaks berkali-kalipun tak akan puas tapi nak posisi yang santai ajer malas nak agresif sangat. Aku yang senak orang lain dapat hasil, tuiiii !!! Cube untuk habiskan keje secepat yang boleh then sebelum malam aku nak turun ke Shah Alam melepaskan hajat yang dah tak tertahan lagi... giler horny asik tengok pic ajer, grrr...

Di kesempatan ini, ceh macam nak buat ucapan raya plak, aku nak wish MERRY CHRISTMAS kat dua orang 'skandal' aku di Sabah, VICKY NG dan JR, aku tetap nak present daripada korang yaw !!!

Tetiba teringat balik promo raya aidilfitri TV3 yang kene kutuk kaw-kaw. Apsal dorang tak recycle ajer iklan tu kan, adjust sikit ajer untuk Christmas, err suke ati aku kan nak propaganda, ampun boss, huhuu...

Nak hambek lagu nih... enjoy !!!!


6 ulasan:

W. Hidney berkata...

kalau repair balik iklan tu, akan jadi iklan terpakai ler. tv3 tak akan sokong benda2 macam ni hahaha

ADfeez berkata...

enjoy gilerrrr ngan lgu tu!!! heheh :D

NAZRUL AZAT berkata...

encek hidney - recycle la bole jimat kos, heheeee

NAZRUL AZAT berkata...

encek adfeez - just for u heheeee

Asrul "iLham" Sany berkata...

i want new toy for xmas ;-)p
and more time with my teddy bear T_T

NAZRUL AZAT berkata...

encek asrul - udah2 le toys tu, huhuuu... ksian la kt teddy bear tu muahahahaaaa