SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

12 Disember 2010

PANTAT KAU LA SIAL !!

OTW balik ikut highway semalam aku perhatikan perangai orang di Malaysia nih drive kereta masing-masing, majoriti memang macam SIAL !!! TAIK !!! PKM !!! Tambah2 yang bawak kereta cc besar, fuck lu! Jantan betina sama saje perangai pantat dorang. Nak bagi signal tu memang satu kesusahan la, apa la salahnya nak memotong bagi signal, nak masuk lorong bagi signal, ini main terjah langsung tak respect orang lain. dah tu kalau jam, suka hati guna emergency lane. Mamat motor besar pun 2x5 la, nak mencilok ikut dan dorang kot, kang kene blah kojol situ aje tak pasal2. Alahai... sayangi la nyawa korang.

Itu baru di highway, jalan-jalan biasa pun sama la, nak-nak bila nak masuk simpang main masuk ajer tak kira dah orang kat belakang, yang selalu buat perangai macam ni taxi la, suka hati pantat dorang nak berhenti amek dan buang passanger. Memang sial la wa cakap lu, aku rasa orang-orang pantat macam nih kene masuk driving class balik, dan diajar supaya menghormati pengguna jalan raya yang lain, jangan ingat pantat korang ajer. Sial !!!

Aku pernah nyaris nak rodok belakang kereta yang suddenly berhenti tengah jalan nak masuk simpang, dah tu tak bagi signal, tengok2 betina yang bawak, nak ajer aku angkat jari tengah kat dia. Accident jangan cakap la, aku nyaris mati kot, nasib baik calar balar patah gigi ajer, WTF !!!

Masalah macam nih tak akan selesai selagi sistem pembelajaran pemanduan di Malaysia nih masih ibarat melepaskan batuk di tangga. Memang patut la kemalangan di Malaysia nih paling tinggi di dunia, sebab pemandunya ada penyakit gila babi bila ajer pegang stereng kereta, WTF !!!!

(credit to google)

Note - biar la aku drive macam penakut, asal aku selamat sampai daripada mampos tengah jalan... HURK !!

1 ulasan:

achik ezam berkata...

makkkkkkkk aiiiiii tajuk entry...

ahahahahhaha