SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

31 Disember 2010

SELAMAT PERGI 2010, SELAMAT DATANG 2011




Di hujung tahun 2010 ini
di hari Jumaat ini
bertarikh 31 December ini
aku dipaksa bekerja
Tuhan tahu perasaan ku

Lagi beberapa jam 2010 akan berlalu
2011 akan datang
syukur pada Allah swt aku masih di sini
2012 belum tentu
masih hidupkah aku ???

2010
1 Januari hingga 31 December
bermacam kisah berlaku
banyak yang manis
abadi jadi memori
banyak yang buruk
akan kulontar jauh
aku terlalu lemah pada 2010 ini
entahlah...

Terima kasih pada kawan-kawan
yang datang dan pergi tahun 2010 ini
yang singgah menyinggah
yang datang menjengah
yang datang memberi harapan
yang pergi membawa hati
yang pergi kerana benci
aku hargai kehadiran kalian
terima kasih

2010
terima kasih
kenangan terindah ada padamu

2011
selamat datang
sesuatu sedang menungguku...







4 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

selamat tahun baru?

ADfeez berkata...

happi new year azat!!! :D

s820 berkata...

Azat, selamat tahun baru 2011! :D

achik ezam berkata...

tuo ekau dh azat...ekekekekeke