SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

04 Disember 2010

SUNGAI LUI ...


Selamat pagi sabtu 4 December 2010...

0916am, aku termanggu depan lappy, checked email, browse updates di FB dan blog, sangat membosankan. Ingatan aku lepas bangun tadi terarah kepada Sungai Lui. Kenapakah??

Mase childhood dulu family aku pernah stay di Sungai Lui, arwah ayah mengajar di Sekolah Menengah Abdul Jalil, Kajang. Tak banyak yang aku ingat. Tapi mak dan arwah ayah selalu bercerita tentang kehidupan di Sungai Lui. Sangat indah!

Mungkin esok aku ke sana, menggamit kembali memori yang bersisa. Sesekali Shah Alam mahu aku elakkan, mungkin Shah Alam mula membenci dengan kehadiran aku di sana. Aku sedar siapa aku...

Sungai Lui, akan kucari penawar hatiku di sana...

Tiada ulasan: