SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

26 Disember 2010

YANG KU MAHU HANYA KAMU SAJA....




AKU MAHU KAMU

YA...

KAMU

AKU BUTUHKAN MU

YA...

KAMU KUIDAMKAN

TOLONGGGGGG !!!!!!

AKU MAHU KAMU

HANYA KAMU SAJA !!!!!




TIDAK !!!!!!

AKU DAH TAK TAHAN LAGI...

AKU MAHU GITAR !!!!


2 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

ya
ya

saya mahukannya jugaa

Afzainizam berkata...

★(◣_◢)★(◣_◢)★(◣_◢)(★◣_◢)★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★(◣_◢)★(◣_◢)★(◣_◢)★(◣_◢)★
Kami Kembali lagi... Maaf atas lama tak ziarah... Sorry bebanyak agak ketinggalan lah banyak entry kamu... coz banyak hal sibuk ngan bagai-bagai urusan lah... Sorry...
maaf bebanyak dahhhhh......

waduh pak gimana sik omong nya mau gitar .... tapi kapan mau nya...

wehhhh ko ade pasport masuk Malaysia ke tak