SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

23 Januari 2011

10 PERKARA PALING 'MEMORABLE' MASA SEKOLAH RENDAH



Aku ditag dek Khai tentang 10 perkara paling best masa sekolah rendah. Kene balik ke zaman dulukale la camni, so aku just list down apa yang masih dalam ingatan. Aku bersekolah di Sekolah Kebangsaan Gurun (Pusat) Kedah, lokasinya di Pekan Gurun la, aku bersekolah di situ dari tahun 1986 hingga 1990. Website - http://www.freewebs.com/skg-pusat/





1. Mase darjah 1 sampai darjah 4, jam 630am aku dah sampai sekolah sebab bas datang ambik 6am, rumah jauh la huhuuu

2. Darjah 1 sampai 3 kelas Merah, darjah 4 sampai 6 kelas Hijau

3. Masa darjah 5, Cikgu Mohd Sabtu pernah taboh belakang aku sebab memain kotak pensel dalam kelas, sakit wooiii

4. Cikgu Sulaiman adalah cikgu subjek matematik yang suke mendera kami sekelas, patutnye report Tele-Dera je

5. Aku ponteng sekolah lepas UPSR, mak ayah dah terkata ape sebab aku sangat manja huhuuu

6. Pernah tersungkur dalam parit sebab berebut keluar dari kelas mase balik, uwaaaaa

7. Pegi balik naik bas jer, mak ayah tak bagi naik basikal takut aku hilang, sebab aku cute ;-)

8. Mase darjah 1, dalam assembly aku terkencing dalam seluar, TAK TAHANNNNNNN

9. Mase darjah 6, kami semua bebudak lelaki berangan nak couple dengan Suliana, cantik sioottt

10. Memang tak ade kawan baik dari zaman sekolah rendah lagi, mak control aku, sekarang baru tau sebabnye

DONE! Actually sangat banyak kenangan pahit dan manis mase sekolah rendah. Zaman sekolah menengah lagi la macam-macam hal. Aku nak tag dua orang plak, nak tau cerita korang... Mazin dan Anisa ;-)

Yeaayyyy !!!!

22 ulasan:

khaifaiz berkata...

ye betul.. byk kenangan pahit dan manis.. mesti ko tersengih-sengih time flashback kn.. kihkihkih

NAZRUL AZAT berkata...

khai - heheee.... sangat tsengih2, siap gelak2 lg muahahaaa

~miss nusafara~ berkata...

sekarang suliana kapel ngan sape?? hahahaha

NAZRUL AZAT berkata...

miss nusafara - entah la, mmg lost contact, nnti nk search dia kt FB kalo dia ada la, huhuu

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

kencing dalam seluar.. kekekekekek. kena pakai pampers gi skolah kalo cmni

Anisa Hang Tuah berkata...

sekolah ni dkt ngn kampung nis laaa
heeee

NAZRUL AZAT berkata...

puan abbyfunny - serius ! ini kisah benar, mmg kencing huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

anis - really? ape nama kpg?

beloges berkata...

sgt menarek broo ajat

NAZRUL AZAT berkata...

beloges - muahahaaaaa.... zaman kanak2 ku yeeayy

cek chun berkata...

naz, balik kg jer mesti lalu depan skolah hg wehh

NAZRUL AZAT berkata...

cek cun - tu kaa, heheeee

ADfeez berkata...

kikiki.. terkencing dlm sua ke? hihihi :P

Asrul "iLham" Sany berkata...

benci sekolah rendah, sebab cikgu2 cam BAB#

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

haha....
terkencing dlam suar?

kena pakai pampers lagi tu

✿(^^,)✿

SURIA AMANDA berkata...

teringat masa dapat banyak surat cinta dari senior ajak kapel..kantoi abah jumpa..mampus kena belasah berbirat ngan tali pinggang..

nazrul ashraff berkata...

haha..kelakar gler..!!

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - diam2 dah aaa, huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - same la, cekgu2 kijam, huwaaa

NAZRUL AZAT berkata...

yanie - itu pasal, xpuas pakai lampin, yeeayyy

NAZRUL AZAT berkata...

puan lisa - surat cek abg time bile plak dpt ye? heheee

NAZRUL AZAT berkata...

nazrul ashraff - amboi amboi amboiiiii ;-)