SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

17 Januari 2011

25 YANG 'PELIK' TENTANG AKU



"Once you have been tagged,you are suppose to write a note, with 25 random thing, fact, habits or goal about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tag you, it's because I want to know more about you. Your cooperation is highly appreciated."

Aku diTAG dek Adfeez, so untuk menghormati beliau, aku senaraikan 25 perkara pelik tentang aku, sebenarnye ikut suke, randomly, pelik ke hot ke malatop ke whatever u like laa. After this u ols akan lebih kenal siapa aku dengan lebih mesra alam, heheee...




1. Nazrul ramai, Azat pun ramai... tapi NAZRUL AZAT cuma aku seorang di dunia, bangganye aku tak share nama dengan orang lain

2. Mata aku original coklat, tak pakai contact lense ye

3. Menyanyi adalah terapi yang aku buat kalo aku stress

4. Aku anak kedua daripada 6 bersaudara yag kesemuanya lelaki

5. Suka shopping tengah bulan, sebab time tu lah legang

6. Suka seksi masa tido, erk...

7. Aku seorang yang pendiam, tapi bile tengah drive mulut aku sangat puaka

8. Apa yang aku cita-citakan mase kecik dulu tinggal mimpi, tapi tak sangka keje kat stesen TV

9. Sangat fobia pada darah

10. Suke berangan, lepas tu senyum sorang-sorang, heheee

11. Suka bercakap depan cermin, heheee

12. Dulu mase kecik, mak selalu pukul aku, satu-satunya anak yang selalu dibelasah sebab aku degil nak mampos, sebab pukulan mak la aku menjadi

13. Aku tak layan sangat bola sepak, kurang berminat

14. Belanja makan salah satu cara aku bersedekah

15. Amat sensitif, tapi cepat cool, caranye korang kene buat lawak

16. Kuih feberet aku... KARIPAP

17. Suka buang masa dengan menulis kemudian padam, nasib baik blog nih aku tak buat macam tu

18. Aku nak sangat naik Gunung Kinabalu, sekali jadi laa

19. Aku seorang pendendam, err bahaya tu

20. Berjalan agak laju, sangat pantang membontot belakang perempuan, grrrr

21. Err... aku mudah jatuh cinta la, cemana tu?

22. Katanya di dunia ni kita ada 7 kembar, aku nak sangat jumpe keenam-enam mereka, huhuu

23. Ini yang paling aku anti... ROKOK, PEROKOK, MEROKOK, ASAP ROKOK, PUNTUNG ROKOK, KOTAK ROKOK dan apa saja tentang rokok

24. Aku rase orang senang sangat amek kesempatan dekat aku, ape lurus sangat ke aku nih?

25. Last but not least, aku nak jadi somebody evethough i'm nobody

Patutnye 25 orang aku kene tag untuk 25 SOMETHING nih tapi aku nak tag sorang je, orangnya adalah... MAZIN

YEEAYY

24 ulasan:

khaifaiz berkata...

hamboi.. pelik la ko bro

ADfeez berkata...

hehe.. ooo nie lah nazrul azat...:P
bila nk blnje makan? :P
bersedekah :P

sapa mazin tu? xde link pun....
ke aD dah kene wakenabeb? aisehhhhhh~
lg lurus dr azat rupenya...:P

NAZRUL AZAT berkata...

khai - i'm the one and only NAZRUL AZAT :-)

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - ye ini la aku yang sedikit biol -;)

mazin? berkata...

erk.. aku??

NAZRUL AZAT berkata...

mazin - ye kamu, buat je at least kawan2 ble kenal ekau ;-)

flyz berkata...

suka berangan...sesuai sesuai..

Asrul "iLham" Sany berkata...

2, 6, 9, 11, 13, 15, 17 are my sifat2 pelik gak ;)

rj Etika berkata...

amboi!! biase lagi die! degil cakap mak ye! meh sini nak pukul. *pap pap pap!
hahaha~

encik aidil banting berkata...

sesuatu~ hahaha

Jerung Rimba Putih berkata...

apa yg pelik no 4 tu?

no 18 tu bagitau je.. kang JR bawa... :)

achik ezam berkata...

25?????????????

patotnya 52!!!!

hahahaha

nub berkata...

hahha..all boys naa adik bradik ang

Siti Safiyyah berkata...

bro, no 17 tu kite same..haha ;)

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

nak pose untuk majalah mangga kena pakai boxer baru mama juwie pandang.. kekekekkee

NAZRUL AZAT berkata...

flyz - mmg kuat berangan, sbb tu byk idea heheee

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - wow! kita serupa, yeeayyyy

NAZRUL AZAT berkata...

rj etika - sy mmg keras kepala, ade batu besar duduk itu dlm kepala muahahaaaa

NAZRUL AZAT berkata...

aidil - heap, nak kene dush la tuh

NAZRUL AZAT berkata...

jr - pelik la no.4 tu ingat senang ke, heeee
GUNUNG KINABALU bulan 5 aku datang!!!!!

NAZRUL AZAT berkata...

ezam - dh 25 je dorg suruh lis down, 25 je la aku bagi, 1000 pun boleh bah yeeayyyy

NAZRUL AZAT berkata...

nub - tu laa, kesian kat ayah aku xdak anak dara, huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

siti safiyyah - really? kita mmg ditakdirkan bersama yeeayyy

NAZRUL AZAT berkata...

puan abbyfunny - xble, kang terhangat di pasaran cemana, yeeayyyy