SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

10 Januari 2011

AWAK BUSUK !!!




MONDAY BLUES...yeeayyyy

Baru la dapat peluang nk hapdet encek blog, dari tadi hadap keje jer. Sambil kunyah jajan, sambil buat keje, cemana la aku tak membesar bagai bayi sehat, muahahaha...

Semua orang sana sini dok sebok cakap pasal kemenangan Ana Raffali, she deserved it, dah juri pilih dia so terima je lah yang sesetengah orang tak puas hati apesal tah?? Juara Lagu mempertandingkan lagu, bukan artis!!! Tetibe aku emo, tapi aku suke la sebab tadi aku selisih dengan Ana Raffali, dia ada live interview dengan Wanita Hari Ini. Aku congrat her, dia kata thanks, sweetnye dia... yeeayyyy


Semalam 1am baru sampai rumah, sebelum tu p tapau McD, lapar beb. Masuk rumah... bla bla bla tuutt... TIDO !!!!

8am baru aku sedarkan diri, aiyakkk!!! Nasib baik opis dekat. Sampai opis tepat 9am, canteekkkk

Apekah ?? Ari ni tema pink calor ke hape?? Ramai beno pakai pink termasuklah aku, ces

Kepala aku sangat berat, tak tau bape kilo daa... sakit berdenyut-denyut, telan painkiller je. Sambil buat keje nih aku hadap blog korang buat hilang bosan. Masuk lunch time, aku pegi kedai, rembat roti sosej dengan coklat.

Nyum nyum..

Korang bloggers lelaki... aku nak tanya soalan laa, korang jangan marah aaa...

SEDAP KE MEROKOK NIH ???


Korang tau tak? Asal je opismate aku masuk dalam workstation nih dengan bau rokok, aku pening macam nak golek-golek kat lantai dow.

PERGH !!! Bau hanyir... wekkkk

Tak ke korang rasa rokok tu bende haram jadah?? Sori la kalo ada orang marah.

Moral of the story - jangan dekat dengan aku kalo korang baru lepas smoking...
AWAK BUSUK !!!

err... korang sentap ke??

14 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...

katakan TIDAK!!pada rokok..bagus ash ada bf macam ko ni azat...x hisap rokok...

man yusoef berkata...

aku tak sentap langsung sebab aku tak merokok..hahaha

flyz berkata...

bangga rr tu jumpa Ana..he..he..BTW aku tak smoking so aku wangi! kih..kih..

NAZRUL AZAT berkata...

puan lisa - saya memang anti rokok, gile punya ati wa cakap lu beb, heheeee

NAZRUL AZAT berkata...

man - nasib baik kau x merokok, syabash bete syabash !!!

Anisa Hang Tuah berkata...

isap la benda lain dari isap rokok.
ngahahhaa

NAZRUL AZAT berkata...

flyz - awak WANGI, awak OK... yeeayyyyyy

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

incek T merokok..

penat dah bebel kat dia suh berhenti merokok...

nanti kuar dating dengan dia...nak pakai topeng

eehhehehhe

NAZRUL AZAT berkata...

anisa - dorg yg smoking tu mmg bongok, yeeaaayy

NAZRUL AZAT berkata...

yanie - buat2 majuk je dgn mr T tu, ckap je "klau awk nk mati cepat isap la rokok byk2'... err x kejam sgt ke? huhuu

ADfeez berkata...

ai pun x merokok.. berkokok je.. ekekekek :P

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - bagus, teruskan usaha anda bkokok ye, tolong ingatkan aku bgn subuh, yeeahhhh

nub berkata...

wa orait jaa..banyak yg boleh dihisap..teetttttt


hahaha

Aidy Shahiezad berkata...

tentang ana rafali: AJL baru aku kenal sape makhluk Allah yg sorg neh... aiyark !!

tentang rokok: aku dh tak suka hisap rokok.. :)

-------------
visit my latest entry:
Ini Bukan Kisah Perihal AJL25...
http://aidyshahiezad.blogspot.com