SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

09 Januari 2011

BEBERAPA JAM LAGI...

Tiket VIP yang aku dapat
2 ok
sayang tak dapat pegi
kalo tidak
dapat lalu red carpet
glam seketika
TAPI KENE KEJE !!!!


Ini pc yang aku belasah hari nih
tiap hari aku akan gunakan pc yang berlainan
ade 4 pc untuk ingestion
dan 4 pc untuk logging
jenuh pilih nok
kalo asik pc yang sama jer jemu kan
tak cukup pc dalam workstation nih
aku bawa notebook sendiri
baru layan
yeeayyy
...
Sambil buat keje
sambil layan rehearsal AJL
di monitor jer
sekarang (time aku ketuk entry ni)
Faizal Tahir tengah perform
lagu HANYUT
dalam huge cage
SUPERB !!!
...
Nak kene McDelivery nampak gayanye
malas nak lepak kantin
mau after midnite baru bole balik
esok keje pagi
uwaaaaa
....
AJL kali nih
takde unsur-unsur iluminati ye
yang dikatakan sesetengah orang
TAK BAIK dow
kesian producernye si Gbam
ok nok
nak layan JAHAT si Stacy plak
sapepun juaranya
ada aku kesah ??
daaa....

16 ulasan:

ADfeez berkata...

heee... nk join2... bestlah jadi crew blkg tabir nie :D

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - sila hantar cv anda ke www.mediaprima.com.my

yeeayyy

nur berkata...

wah.. baru jumpe blog ni.. best ye keje blakang tabir.. hurm.. McD pun sodap..
jemput keALL IN ONE

NAZRUL AZAT berkata...

nur - thanks sbb sudi dtg ke blog sy ;-D

okok skng gak sy terjah blog awk

yeeayyyy

mazin? berkata...

apesal asyik yeayy je sekarang?? pening2x .
aku nak yuna menang.. he he he

NAZRUL AZAT berkata...

yeeayyyy
ok je sape menang pun - ADE AKU KESAH ??
muahahahaaa

mazin? berkata...

aku kesah.... yeayy!

shapoji berkata...

yeeayyyy gak, nape tak ckap ade tiket VIP, nak gi.....

NAZRUL AZAT berkata...

mazin - faizal tahir rocks !!!!

NAZRUL AZAT berkata...

shapoji - next time bg fon number senang nk inform, huhuu

man yusoef berkata...

yeay...yuna tak menang..ape masalah suke cakap yeay je ni..gile best keje ko..bosan gile tmpt keje aku..tak develop skill lngsung..

NAZRUL AZAT berkata...

man - yeaayy tu ekspresi gumbira la, yeeayy

keje aku biase je, tapi yeeayyy

silalah apply keje di mpb ye

yeeayy lagi

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

yu....

ai ingat yu nak ajak ai pi tgk AJL

ai dah siap2 tempah baju lip lap lip lap anak mamee...

ehhehehhehe ✿(^^,)✿

SURIA AMANDA berkata...

Lisa suka yuna...tapi dia kalah la..faizal tahir tetap the best..

NAZRUL AZAT berkata...

yanie - awat yu x habaq awai2 kt ai? huhuu... kalo tidak bole la melaram sambil lalu red carpet, yeeayyy

NAZRUL AZAT berkata...

puan lisa - xpe yuna dh menang last year, FT mmg selalu buat kejutan, yeeayyyy