SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

03 Januari 2011

BERCAKAP DENGAN ENCIK BLOG

Mahu terus berbicara dengan encik blog
...
Sebelum maghrib tadi
aku menangis semahu-mahunya
hati aku sangat sakit
sakit kerana sunyi
amat-amat sepi
...
Azan maghrib bergema
aku terus berwuduk
dan solat
...
Tenang
memang itu yang aku mahukan
...
Selama ini aku salah langkah
terlalu mengikutkan perasaan
entahlah
aku cuma mampu menangis
ia sedikit melegakan
...
Engkau
kalau aku tersasar
aku memohon maaf
tapi aku amat merinduimu
...
Mood sekarang
MALAS
kerja masih banyak
tapi hati di tempat lain
...
Pagi akan menjelma
selepas waktu kerja
aku mahu lari
sudah tentu di atas treadmill
mahu cuba melupakanmu
berjayakah??
...
Walaupun kau semakin dekat
hakikatnya kau terus jauh
...
Selamat berjaya untuk hari esok !!
aku sentiasa mendoakanmu
...


1 ulasan:

achik ezam berkata...

run forrest run~