SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

22 Januari 2011

BOLEH MINTAK TOLONG TAK ???


Pagi nih
flu aku okok la sikit
dan selera makan aku
datang kembali
selepas berminggu
hilang entah ke mana
cuma masih
sengal-sengal badan dek demam

Korang korang...
nak mintak tolong boleh?
aku tak mintak banyak
sikit jer...

Aku sangat teringin

nak makan nasi lemak
bungkus dalam daun pisang

lauknye sambal telur & sambal bilis
belikan aku 2 bungkus jadi laaa...

sape la yang berhati budiman itu
aku tunggu ye...

mana la tau
ini permintaan terakhir aku...

huhuuu

TERIMA KASIH ;-)



Berhajat sangat kalo adik angkat aku nan sorang tu dapat berbakti pada abangnye hari ni

;-(

12 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

sedap tu abang naz..
nasi lemak berbungkus daun pisang
nis nak 3 bungkuss

huahuaa
sedappp

Farhana al Hedrah berkata...

hahahaha. pegi la beli.

Asrul "iLham" Sany berkata...

aku antar dlm mimpi je ar...haahahhaa

pe2 pun cepat2 le baik dan makan byk2...

;)

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

meronta2 anak dlm perut ku nak makan juga.. uwaaaaaaa

NAZRUL AZAT berkata...

anisa - mlm nk br nk kuar cari nasi lemak kukus, huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

farhana - mlm ni e, ade pasar mlm seksyen 8 kota damansara yeeayyy

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - dlm mimpi buat ape bkn bole mkn betol2, huhuu.... insyaallah esok baik kot

NAZRUL AZAT berkata...

puan abbyfunny - uih, kene suruh encik hubby pegi beli tu, cepatttt!!!

ADfeez berkata...

da dpt blm nasi lemak tu???nk anta nieh :P

nub berkata...

nak jgak! wahaha

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - xde sapa hantar pun, kesian aku kan ;-(

NAZRUL AZAT berkata...

nub - kat serdang tu ada pasaq malam, p beli untuk aku 8 bungkuih no, heheeee