SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

13 Januari 2011

DAH MASANYA KOT...



Bangun subuh tadi aku masih dalam keadaan demam, dah berhari pun aku macam tu, asal malam jer aku demam. Tadi pegi klinik, selain ambek umat baru untuk darah tinggi aku ngadu kat Doctor Rohaya pasal masalah aku, dia suspect aku ada jangkitan virus la, cuma satu hal aje aku tak cakap pada dia yang aku sakit dada, hmm... agaknya dah sampai masa kot.

Sebelum masuk jumpe Doctor Rohaya aku sempat berbual dengan Tengku Is, dua kali aku jumpe dia di klinik dalam situasi kami berdua tak sihat. Kalau sihat memang susah nak jumpe padahal office satu building jer. Sempat la kami berbual, dia tanyakan progress aku keje di RC, aku just cakap okok jer dan sempat la aku cakap dah 7 tahun di RC aku nak la berubah angin. Dia tanya aku ada background finance tak? Memang haram la tak ade, so dia cakap lagi kalo ade vacancies di production unit mungkin la dia bole tolong aku, hopefully la kan. Dapat la aku buat job baru pulak. Tengku Is memang friendly, aku kenal dia masa kitaorang ada kursus di Janda Baik. Ade jugak kerabat raja yang sebaik dia.

Kes tak puas hati pasal KPI masih belum reda, aku plak yang rasa bersalah, udah bos bagi rating mcm tu so semua kene terima la. Pagi ni aku tak join puak tu untuk breakfast sesama, dah tau dah sure ada lagi sokseh pasal tak puas hati. Baik la aku tapau kuih dan makan sambil keje. Bile masuk dalam workstation lain plak ceritanye, minggu nih staf lelaki aje dalam ingest workstation, so faham-faham aje la, bau rokok dorang, cakap lucah dorang, adoyai serious aku tak bole masuk la.

Tadi dapat call daripada Firdaus, membawa perkhabaran positif. katanya aku dah boleh jual share aku anytime. YEEAYYYY AKU KAYAAA !!! Alhamdulilah

Aku berharap hubungan aku dengan orang itu kekal baik, tak ade pasang surut walaupun dia mendiamkan diri. Aku redha, kalau dah ditentukan tak ada apa-apa lagi di antara kami berdua. Semuanya salah aku sendiri, mungkin aku dah ditakdirkan sendiri sampai akhir hayat. InsyaAllah, masa yang masih bersisa akan aku guna untuk sambung study, fokus pada kerjaya dan jaga mak aku sampai akhir hayat dia. Hidup aku bukan untuk manusia, hidup aku hanya untuk Allah swt, daripada Dia aku datang, dan kepada Dia aku akan kembali...

Pada kawan-kawan bloggers yang selalu aku contact, kalau jadi apa-apa pada aku, awal-awal lagi aku mohon maaf...

Balik nanti kene jugak singgah klinik panel di Palm Spring, sakit dada aku makin menjadi-jadi...

20 ulasan:

ch!natsu berkata...

get well soon~
semoga apa yg diharapkan trcapai..
insyaAllah~

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

kim salam kat TENGKU IS...dulu pernah 1 kolej dengan dia kat akademi tv3 wangsa maju

✿(^^,)✿

Asrul "iLham" Sany berkata...

my 'Orang itu' pun tengah mendiamkan diri gak...
cam bagi hint je...

sama ar, kalau orang dah tak nak, nak wat cam ne.

pe pun take care. kalau jadi ape2 kat i, maaf jugak ye...T_T

nub berkata...

smoga baik2 blaka

Jerung Rimba Putih berkata...

tulah.. degil.. suh pegi klinik awal2 tanak.. alasan busy saja... bwekkk... haha..

mazin? berkata...

erk!

ADfeez berkata...

get enuff rest.... get well soon...
:)

dwaty berkata...

aku pun dah ras2 pening... badan panas... hang jangkit aku ka???

man yusoef berkata...

smoga cepat sembuh ya...jaga diri baik2..huhu

NAZRUL AZAT berkata...

thanks ch!natsu ;-)

NAZRUL AZAT berkata...

thanks yanie ;-) nanti sy sampai salam pada tengku IS ye

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - nnti aku try contact orang tu ye ;-D

NAZRUL AZAT berkata...

nub - makasih nub ;-D

NAZRUL AZAT berkata...

jr - thanks ye ;-D

NAZRUL AZAT berkata...

mazin - aku ok je, patutnya admitted ;-(

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - thanks sbb concern psl aku ;-D

NAZRUL AZAT berkata...

dwaty - a'a mmg aku bejangkit dgn kau la, ingat dkat blog penyakit x bole tersebar le heheeee

NAZRUL AZAT berkata...

man - terima kasih noooooo ;-D

SURIA AMANDA berkata...

bro...ko kena tabah bro..x kisah la kpi ko mcm mana..just improve..pasal ko ngan orang tu..banyak2 istikharah..ari tu dia dah jwab kan?bg ruang utk ko ngan dia..jangan asyik kojo yo..

NAZRUL AZAT berkata...

puan lisa - kpi sy ok cume kesian kt staf lain yg tertindas,

psl org tu, biarlah masa yg menentukan, sy redha

sy suka abehkan masa dgn keja