SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

16 Januari 2011

DEDIKASI UNTUK PELAKON TERHEBAT !!

Mau beradu...
sebelum itu aku tutup diari blog aku untuk hari ini
dengan dedikasi lagu
DRAMA KING
khas kepada seorang
'kawan'
macam biasa
aku cuma mahu berkata
PULANGKAN HAK AKU !!


Kali pertama aku mengenalimu
Mahu bersama
Mahu bersama
Raut wajahmu bersih
Meyakinkan hati ini
Aku terpaut

Semua dusta palsu
Aku tertipu
Keperibadianmu
Berubah menurut nafsu
Panggilanmu gelaranmu
Baru ku tahu

Lakon layarmu hebat
Terpukau ku melihat
Isi hati murahan
Sampai bila
Kau mahu tersesat
Tidak kau penat
Hidup penuh muslihat
Mahkotamu Raja Drama

Kau masih berpura-pura
Kata-katamu hanya propaganda
Mengejar hijau ungu
Mata kelabu
Ini bukan kau yang pernah ku kenal dulu
Panggilanmu gelaranmu
Baruku tahu

Panggilanmu gelaranmu
Baru ku tahu
Kau bertakhta
Bagai maharaja di atas lembah
Lakon layarmu yang terhebat
Memukau mata melihat
Tidak kau penat
Hidup penuh dengan tipu muslihat
Sampai bila Raja Drama
Sampai bila Raja Drama

Tidak kau penat
Hidup penuh dengan tipu muslihat
Sampai bila Raja Drama
Sampai bila Raja Drama
Tidak kau penat
Hidup penuh dengan tipu muslihat



aku tunggu kau... IZANI

10 ulasan:

achik ezam berkata...

dah kenapa?????????????

mazin? berkata...

best jugak lagu ni ek... he he he ko ni macam marah je azat

Anisa Hang Tuah berkata...

hamboi abg naz,,
sungguh puitis ini malam
selamat beradu dgn tenang..

Asrul "iLham" Sany berkata...

pulangkan - Mayat Karim..;p

ADfeez berkata...

izani???

NAZRUL AZAT berkata...

ezam - kes bagi pinjam duit la nih

NAZRUL AZAT berkata...

mazin - memang aku tengah marah, org tu pinjam duit x bayar balik !!!!

NAZRUL AZAT berkata...

anis - smlm xble tido, bising sbb kt sblh highway ade buat construction, huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - aku nak jadikan org tu mayat sebenarnye, grrrrrr

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - org tu berhutang dengan aku