SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

06 Januari 2011

FANTASI TERLAMPAU



HUHUUU...
baru 0708am, lambatnye lagi nak balik tidoooooooo !!!!!

Sambil buat keje
aku GOOGLE mende tau ??

aku berangan
nak tido berbantalkan seperti ...

bestnye dapat kepit ;-D


ibarat tido di atas pangkuan mamaku,

owh mama...




ini dapat kang makan tak abeh laaaa


ini buat garu punggong pun sodap !!



Oopss... yang nih??? ibarat orang mengantuk disorongkan bantal laaa


GILER BEST !!!

Pasti lena tidurku

yeeayyyyy

mekasih encek GOOGLE kerana melayan fantasi terlampauku

18 ulasan:

ADfeez berkata...

hahhaha.. big boy fantasi....:P

nub berkata...

hahah..macam2 naa

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

yuuuu...nakal eh....

babap kang....hehhehee

My Little Diary berkata...

woiittt!!!
berangan je keje nya... keke

SURIA AMANDA berkata...

adeh..apo kono eh jang..ko monung ajo..org ke bulan..ekau dimano...elok bonar la ekau punyo fantasi gilo tuh...apo kono eh jangggggg...adehhhh....Ash..ko tolong la ujang ko ni...

Asrul "iLham" Sany berkata...

hahahhaa...

nak bantal beruang...best ;)

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

nakal sungguh

NAZRUL AZAT berkata...

adfeez - old man already, huhuuuuuuuuuu

NAZRUL AZAT berkata...

nub - besa la, namapun jantan, yeeayyyy

NAZRUL AZAT berkata...

yanie - i nakal kt blog le, d luar i pemalu org nye yeeayyyy

NAZRUL AZAT berkata...

cik rima - nk elak ngantuk la buat entry sewel tu yeeayyyy

NAZRUL AZAT berkata...

puan lisa - den dah bosan mnunggu ni, bilo la den dapek mnikah dongan si sikin tu, uwaaaa

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - beruang mgigit n mcakar, sakit nok, yeeaaayyyy

NAZRUL AZAT berkata...

puan abbyfunny - ai nakal kt blog je, siyes, kt luar i budak sopan gitu, yeeayyyy

Aizuddin Hanis berkata...

wah,,ni mcm sangap jer bro...huhuhuhu~~

mazin? berkata...

bro , koni dah jatuh kategori wajb kawin.. he he he jangan tunggu lama2...

NAZRUL AZAT berkata...

mazin - yeeeaaayyyy... sukenye nak kawen.. yeaaayyyyy

NAZRUL AZAT berkata...

aizuddin - yeaaeyyy mmg sangap kalo keje tgh mlm, uwaaaaa