SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

25 Januari 2011

FEELING LIKE ABC

Sudah berada di opis, keje malam der...
nak update blog dulu
.....
Tadi siang TIDO !!!
sampai rumah jer terus PENGSAN !!!
bangun 3pm, terus tak boleh lelap lagi
begitu azab bekerja malam
automatik tido pun kurang
Azat tak kisah !!!
.....
Mood bercampur baur petang tadi
malam sebelumnya
seorang kawan mengubat hati
rasa bersemangat kembali
seperti menaiki skateboard dengan laju
TERIMA KASIH
sangat sayangkan kawan itu
.....
Tertanya-tanya
kenapa dengan Si Dia??
kurasa seakan tidak diperlukan
entah, akupun tak tau
akulah punca dia berubah
mungkin gembira bersama orang baru
di Terengganu
.....
Rasa gembira
dengan kehadiran seorang kawan baru
berYM dengan dia petang tadi
cakap-cakap pasal KAMEN
sangat menggembirakan aku
SYUKRAN !!
.....
Seorang rakan
menyatakan pendapat
untuk kali kedua
DIA INGIN BERPISAH !!!
aku terus terkedu
...
Seorang lagi teman
sekembalinya dari Brunei
terus mendiam
mungkin aku tidak menyeronokkan lagi
setelah temui apa yang diingini
.....
Dalam dilema
dengan isu plagiarisme seorang blogger
entah betul, entah tidak aku tak tau
pihak itu menunjuk bukti
pihak ini mendiam diri
kenapakah itu berlaku???
.....
Rasa bersalah
seperti kehadiran aku
hubungan beberapa kawan berpecah belah
aku bukan perampas kebahagiaan
i'm not a torn between two lovers
maaf
aku tak berniat begitu
.....
Berfikir, memikir dan terfikir
kalaulah semua itu
seenak memakan ABC
pasti
aku menambah berkali-kali
.....
Ayuh
aku harus bekerja dulu
maaf
tak sempat terjah blog kalian
bekerja malam
buatkan aku sangat dedikasi
demi mencari rezeki
...

5 ulasan:

masMZ berkata...

sempat lagi tu! hahaha

black paper berkata...

huhu,,
dalam dilema ni,,

flyz berkata...

ABC sedap beb! tp hidup...seksa...aku pun seksa ngh dilema pilih dua kwn...dua2 kene jaga hati,alih2 aku yg sakit...busannn...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty la fea berkata...

nazrul..sy bagi awak award..

http://cikbetty.blogspot.com/2011/01/main-bagi-bagi-award.html

Asrul "iLham" Sany berkata...

tragedi oktober toll (obses ngan lagu ni skrg)