SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

08 Januari 2011

HAJAT TAK SAMPAI



Alangkah kecewanya aku...

hajat tak kesampaian

frust giler kau

tak kesah la

aku faham walaupun kecik ati

yang penting rambut aku dah cantek

yeeayyyy
.....


Esok ANUGERAH JUARA LAGU 25

aku kene standby di workstation

rekod masuk server

sambil buat taik gigi

rehearsal AJL hari nih tak sure nak pegi

nak layan feeling saje
.....


Aku harapkan HANYUT

sebab itu lagu feberet aku

jadi JUARA LAGU ke-25

signifikan dengan kisahku

FAIZAL TAHIR !!!

kau nyanyi all out ok
.....


Menghitung hari

nak hepi hepi

di Langkawi

bulan dua nanti
.....


Bulan 5

sempena harijadiku

mau panjat Kinabalu

mau jerit

"AKU CINTA PADAMU"
.....


YEEAAAYYY

(dalam hati sangat sayu)
.....

18 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

hai abg naz..
bestnye keje mcm abg naz
nis sukee...

all the best yee
jerit kuat2
jgn sampai suare serak

okei?

flyz berkata...

wah...dan aku xsabar nk gi singapore ujung bulan nih,yehaaaa!!!!

NAZRUL AZAT berkata...

anis - keje sy mmg best, sile la keje di media prima ye

yeeayyy

NAZRUL AZAT berkata...

rashid - aku nak ikooootttttttt !!!!!!!

nub berkata...

woihh polow2 p langkawi..

kampong ceq tu..hahahah

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

takper.. janji terpacak! rambut tau!

NAZRUL AZAT berkata...

nub - yau kmpg hang kt langkawi, tu yg nk p sana nnti yeeayyyy

NAZRUL AZAT berkata...

puan abbfunny - balik kpg nnti bhati2 ye, ksian kt adik tu, sabar ye insyaalah xde ape2 kot

puteri ain berkata...

pi langkawi beli coklat byk2 ye.boleh bg ckit..hehe

NAZRUL AZAT berkata...

baik puteri ain, just for u

yeaaayyyy

My Little Diary berkata...

salam,

nazrul... takder tiket free ke utk AJL huhu..

NAZRUL AZAT berkata...

xde la rima, dh habeh belake, tiket sy pon org dh kebas, tgk kt tv je huhuu

Miss Nurun berkata...

keje ngn tv3 ke? best x? best x?

bobiedanbad berkata...

sy pun nk hanyut JUARA...kerja awak best..nk sgt keja mcm awak..tp rezeki jd cikgu..welkum tu kinabalu...land below the wind

NAZRUL AZAT berkata...

miss nurun - a'a ye, mpb, alhamdulilah BEST !!!!!

NAZRUL AZAT berkata...

bobiedanbad - mungkin juge SELAMAT MALAM, ramai kate thn ni thn faizal tahir, alhamdulilah keje mmg best, jdi cekgu lagi best la, keje yg mulia

man yusoef berkata...

apesal lak FT..Yuna la best...yuna yu know...haha

mazin? berkata...

ko nak gi langkawi ke?
ajl - au sokong shahir.. he he he