SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

27 Januari 2011

HAMBEK KAU !!!


Selama nih aku bagak nak mampos kan !!

kononnye
aku tak share nama dengan orang lain kan !

HAMBEK KAU !!

Tetibe je kat FB aku mamat nih muncul

tengok ni,
buktinye aku ade sedare jauh
nun di BANGLADESH sane



Lain la kalo hensem

macam Jimmy Shergill ke

Shahid Kapoor ke

tak pe la jugak

UWAAAAAA !!!

17 ulasan:

nub berkata...

hahahha..naseb ang laa naaa

NAZRUL AZAT berkata...

nub - wooo hang gelak no, pada hang, woit nub, nama betoi hang apa? mai aku cari sapa plak kembaq hang muahahaaa, pukoi diaaaa

Anisa Hang Tuah berkata...

hai abg naz..
ade kembar kee
hehehehehe

NAZRUL AZAT berkata...

anis - uwaaaa... xmo la ada kembaq, x kenai plak tu huhuuuuu

flyz berkata...

ha..ha...ha..ha..ha...ha..

NAZRUL AZAT berkata...

rashid - nak kene debik ke nak kene dush? muaahahahaaa

man yusoef berkata...

dia sekolah mozilla tu..haha..gile lah ko, sgt universal...haha

SURIA AMANDA berkata...

ye la...Lisa pun rasa itu hang punya kembaq kot..tak seiras..peh tu terpisah..ni leh buat jejak kasihan nih..hahahahahaha...

achik ezam berkata...

merah hijau baru lama?????

NAZRUL AZAT berkata...

mAN - universal la sgt, x sukeeeeeeeee

NAZRUL AZAT berkata...

puan lisa - huwaaaaa... xmo la ade kembar, xbest huhuuu

NAZRUL AZAT berkata...

ezam - huhuuu.... xmo la jd attendan pam minyak, tokey minyak nak la yeeayyy

Asrul "iLham" Sany berkata...

bulu dada cam karpet ar ni? muahahahha

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - eeuuwwwww geli laaaaaaaaa

ADfeez berkata...

encem lah... ekekekeke~ :P

nazrul ashraff berkata...

haha..jatuh saham!!

SURIA AMANDA berkata...

yewwww....wakakakakakakaakakkaka.....adoilaaaa...