SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

01 Januari 2011

JOM GORENGGGGGG...



FINALLY !!!

gitar kapok itu aku beli juge
murah kot
tak ade sape suruh
tak ade sapa pengaruh
memang aku yang mau
cume baru sampai seru
huhuu...



Masih susah nak biasakan jari
terkial dan mengagau lagi
sesekali datang bebal
bile nak pandai nih?

Hobi baru di tahun 2011
dah pro karang
bole busking kat CM
dapat la sekupang dua

YEEAYYYYYY !!!!

Malu betul aku kat awek bawah nih...

Ash
saya nak main untuk awak nanti
nak dengar tak ??

6 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

hee.cool la nak main gitar..nnti dh pandai,ajar nis yee

NAZRUL AZAT berkata...

ANISA - yes dah tentu, nanti kite buat band ye ;-D

Nur Ezzat berkata...

wah..curik gitar kite ea..
btw, sebijik gitar tu ngn abg ezzat...ngee~
piwiitt..awek...

Asrul "iLham" Sany berkata...

still xleh main gitar walaupun member rumah ajar...

buleh main percussion n cak lempong je... ;)

NAZRUL AZAT berkata...

ezzat - saya x curi gitar awak, saya beli dengan duit titik peluh sy sendiri bkerja secara halal

NAZRUL AZAT berkata...

asrul - kalo si dia yg ajar confirm pandai heheheeeeee