SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

23 Januari 2011

KENAPA MACAM TU???


Horeeyyy... masa untuk update blog ;-)
...
Baru je balik dari klinik
KLINIK LAGI ???
ambek obat jer
doc bagitau dengan nada serius
aku perlu berehat panjang
hmm... bercuti
di mana ye??
...
Singgah di Giant
membeli barang dan usha orang
kemudian bermesra dengan OGAWA
sambil menatap The Star
bak orang ada-ada
diusapnya tubuhku
diurutnya badanku
dibelainya anggotaku
sengal lenguh segera menghilang
sambil bunyi mengerang
kiri kanan orang memandang
lantahlah... sedapkan !!!
...
Tadi sambil bersarapan
sambil melihat gelagat orang
kesian kan
pada suami isteri sesetengah orang
suami dan anak sebatu di depan
isteri di belakang jauh ditinggaalkan
kenapa ye macam tu?
sebelum kawen bukan main
berkepit-kepit
orang yang dah kawen
sila jawab??
...
Menghitung waktu
lagi 12 jam kerja malam
berseorangan
tak kisahlah
aku berani, aku kuat, aku hebat
peluang untuk aku
bermuhasabah diri
untuk tidak tersesat lagi
...
Orang itu
aku rindu kamu
ternyata
kau melupai aku
...

8 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

abang naz..
siape yg abg naz rindu tuu
meh la gtau niisss

NAZRUL AZAT berkata...

anisa - nnti kite PM ye ;-)

khaifaiz berkata...

wah bro dah makin sihat nmpk.. tapi aku ada tag ko la.. ad mase nti jwb la ek

NAZRUL AZAT berkata...

khai - alhamdulilah dh sehat sikit, okok nnti aku jawab ye, yeeayyy

puteri ain berkata...

get well soon :)

DAUD berkata...

mungkin dia terlupa

NAZRUL AZAT berkata...

puteri ain - thanks ye ;-)

NAZRUL AZAT berkata...

daud - xmungkin, saye tau dia mcm mana, xpe, sy akan bfikiran positif sebagaimana dia fikir positif terhadap sy ;-)