SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

31 Januari 2011

MAHU iPAD !!!





AKU TAK KIRE !!!


BULAN DEPAN


AKU NAK BELI iPAD !!!


KURASAKAN
KETINGGALAN ZAMAN


GUNA NOTEBOOK
DI TEMPAT AWAM
;-(


12 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

beli ~~jangan tak beli yer abg naz...

belikan nis sekali sebijik
okeeyh?
haha

khaifaiz berkata...

terbaik bro

MAKCEK bukan NENEK berkata...

haha betol betol .
bila tgk drama korea jek . dorang semua pakai ipad dgn nset touchscreen suma .
kt singapore pon budak2 skola dh pkai ipad . haishh

man yusoef berkata...

betol tu..beli kan nis dgn aku lah...kite kan bestfren...hehehe...ipad nak kuar latest version kan...ada kamera plak

ctpayong berkata...

belilah banyak2 sket...boleh buat souvenier..hahaha

halo kak ct...org kaya pun leh bankrup kalau kasi souvenier ghope toh.

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

wah ... nak jugak!!!! heheheh ...

ch!natsu berkata...

nak jgk..!!
price dia brape eh? huhu~

achik ezam berkata...

pad wanita maw???

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

nak gak 1...nak kaler pink
hehehh

encik aidil banting berkata...

nak jugakkk

ADfeez berkata...

nak jugakkk....:P

ala terasa sbb pakai notebook kt public :(

nazrul ashraff berkata...

g beli pastu hantar kat klang..haha