SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

26 Januari 2011

MARI MENGIRA... KAMBING ;-(





DAH PUAS AKU MENGIRA KAMBING
UWAAAAAA...
AKU TAK BOLE TIDO !!!!
MALAM NI KEJE LAGI
HELP ME !!!!
HELP ME !!!!







MATI LAA...

8 ulasan:

man yusoef berkata...

yeay

flyz berkata...

aku gi keje dulu...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ berkata...

awak kira kambing memang lah tak leh tido...

cuber kira duit....kompen lena....

heheheh

✿(^^,)✿

Imran nyambek berkata...

ape kate lu makan ubat batuk

SURIA AMANDA berkata...

cuba bwk berlari2 anak sampai betul2 letih...

My Little Diary berkata...

selamat mengira kambing
dan selamat bekerja kekekeke

nazrul ashraff berkata...

haha..kira kambing ikut style mr bean la..!! haha

Asrul "iLham" Sany berkata...

aku tgk tetek Scarlett Johansson sure leh tido...

pastu mimpi2 Ryan Reynold lak. hahaha