SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

14 Januari 2011

MENYAHTINJAKAN STRESS

Tengah tunggu Din
jemput aku jalan-jalan malam minggu
naik kereta baru... yeaayyy
harap hilang demam aku
makan malam di Kampung Baru
...
Aku fikir aku sendiri
rupa-rupanya
ramai kawan di sisi
cume jenis aku
tak suka susahkan orang
..
Bye-bye
Din sudah sampai
Digital Mall
sedialah menerima duit-duitku
yeeayyyy
...

14 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

abg naz..
belanja!!!
huhu

ZWAN SABRI berkata...

Nak ikowwtttt..
nak menyahtinjakan stress jugak..
hehe




http://mysuarablog.blogspot.com/2011/01/perempuan-tak-reti-masak-apa-pandangan.html

BuLat i2 CirCLE berkata...

mlm mingu mmg ssuai untk ilngkn stress..

flyz berkata...

slmat berjimba!!!!

NAZRUL AZAT berkata...

nis - jum, turun kl ye heheee

NAZRUL AZAT berkata...

zwan - set kan harinye kite lepak sesama yeeayyy

NAZRUL AZAT berkata...

flyz - aku balik cepat psl demam dtg balik huhuu

NAZRUL AZAT berkata...

encek bulat - xbole lame, sy dh tua huhuuu

ijam ismail berkata...

wahhh...kete bru 2...
hmm..bau kedai ni..
hehe
=)

NAZRUL AZAT berkata...

ijam - member punhye kete la heheee, bwk pusing2 kl jer yeeayyyyy

KhairulMahzanMozaini@K.M.M berkata...

nk soping jugek!!!!!
hahaha

NAZRUL AZAT berkata...

khairul - kedai dh tutup daaa, heheeeee

esok pagi ye

yeeayyyy

arep_lockermonth berkata...

hi salam.im your new follower!
singgah my blog kalau free and follow my blog back k!

http://myamigosspace.blogspot.com/

NAZRUL AZAT berkata...

arep - yezza ;-D